Det är någon fin liten bild med en massa siffror på. Bakom varje siffra ryms en lucka med allehanda rollspelsöverraskningar. Det är smått och gott som påtats ihop av diverse folk på forumet. Äventyr, egenkonstruerade rollspel, berättelser, bilder, osv. Jag har bara varit med om två julkalendrar här på rollspel.nu, men på dem har det funnits en hel del med skoj. Tyvärr får jag alltid förhinder av någon form när det vankas till jul och kan inte vara uppkopplad så mycket som jag skulle vilja, men det är ett helfestligt intiativ.
Under december månad de tre senaste åren har vi julpyntat hemsidan och lagt upp en kalenderbild där en ny artikel av något slag läggs upp varje dag fram till den 24 december.
Gracias... antar att det här betyder att man inte köper den/images/icons/smile.gif
Men med tanke på innehållet så skulle det nog vara lite jobbigt(Och dyrt) schysst.... Min första ju på rollspel.nu hehe, en enda stor familj/images/icons/laugh.gif
ungefär 6spänn om du sitter med modem kanske lite mera
annars kan det bli helt free om du sitter på något publikt ställe eller om du sitter hemma med fastuppkoppling så blir det (din internet kostnad/antal timmar du surfar) * antal timmar du lägger ner på kalendern
/images/icons/laugh.gif
Funderar ni på att försöka lägga in lite smaskiga erbjudanden om att köpa olika rollspels/supplement från diverse butiker till specialpriser? Det vore en trevlig julklapp.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.