Nekromanti Jorges Bestiaruim

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Oj oj oj gissa om jag blev förvånad när jag var på SF bokhandeln och hittade Jorges Bestiarium.
DoD 6 tyckte jag var en rätt så sugig bok både regelmässigt och illustrationsmässigt sett (visst Bergting är bra men det där var sannerligen inga av hans bästa alster).
Men så såg jag Jorges... Fan vad snyggt. Helt klart den snyggaste "monsterbok" jag sett till något spel. Blev sugen att köpa den direkt. Sedan så verkade det ju som att monstren fick mer plats än en sida och det var sannerligen inte illa det heller. Så viktiga raser som dvärgar beskrivs i detalj.

Nä det var snyggt jobbat, Riotminds skall verkligen ha Credit för att skapa en sådan snygg modul. Hoppas fler spelföretag försöker efterlikna det. Den andas riktigt sagostämning...

Om sedan innehållet är bra eller dåligt kan jag ju inte svara på, lite kämpigt att läsa den i affären. Men.. kör hårt....
 
G

Guest

Guest
Man blir som förtrollade av Begtings illustrationer...tummen upp för honom! och att innehållet också är väldigt bra gör ju inte saken sämre...
 

Salir

Veteran
Joined
6 Nov 2000
Messages
129
Location
Västerås
Du blev sugen på att köpa den direkt säger du...
men gjorde du det då? det verkar som du struntade i det, varför isof?

själv var jag inne i sfbokhandeln och införskaffade vildhjärta och rollformulär, så nu har jag allting riotmind har givit ut/images/icons/laugh.gif
 
Top