Nekromanti JoN@s

Scorpion

Veteran
Joined
26 Jul 2000
Messages
161
Location
Stockholm
Kan inte någon ta bort JoN@s onödiga inlägg!!! Han har ju fått en helt egen sida.

MVH

Scorpion
-Det finns två sätt att göra det här på
Mitt sätt...
eller fel sätt
 
G

Guest

Guest
Kan inte någon ta bort JoN@s onödiga inlägg!!!

Håller med...ta bort dem!

/Tiamel - snälla.../images/icons/smile.gif
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Jag tänker inte ta bort inläggen. Alla kan gott och väl ignorera dem istället. Om ni verkligen tycker att de stör er så mycket får ni väl tjata på någon annan redaktör.

/Azagthoth
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Tjatet är inte riktat till dig Azagthoth, utan till alla som autoritet att ta bort inlägg. Själv tycker jag med att dessa extremt onödiga inlägg skall tas bort, vill JoN@s att inläggen skall vara kvar tycker jag att han får skriva ett inlägg med all text som står i de andra.
Förövrigt undrar jag hur många röster det krävs för att forumanvändarna skall få sin vilja igenom?
Själv är jag den fjärde som yrkar på att dessa skall tas bort, om ingen protest mot detta förslaget kommer från JoN@s själv inom loppet av 1-2 veckor skall inläggen tas bort.

/Seinet - Alla ni som vill klaga på JoN@s svarar detta inlägg med exempelvis "Jag vill att JoN@s onödiga inlägg skall tas bort bums!" eller nå't liknande.

<A HREF="http://hem.passagen.se/seinet/index.html" target="_new">http://hem.passagen.se/seinet/index.html</A> seinet@ironmaiden.com
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
...vill JoN@s att inläggen skall vara kvar tycker jag att han får skriva ett inlägg med all text...

Vi har alla varit nybörjare och det är inte helt omöjligt att missuppfatta saker och ting. Om man ser på i vilken takt Eon-forumet får nya inlägg så skulle man faktiskt kunna tro att det är en chatt...

Förövrigt undrar jag hur många röster det krävs för att forumanvändarna skall få sin vilja igenom?

Om det är ett bra förslag, en. Om det är ett "sämre", förmodligen betydligt fler. Får man mothugg av mer än en redaktör krävs det antagligen väldigt många. Detta betyder nu inte att förslaget att ta bort inläggen är dåligt. Jag tycker dock att de inte direkt skadar någon (förutom att det ser ganska skumt ut med samma användare åtta inlägg i rad) och att förfrågan är en smula löjlig.

Själv är jag den fjärde som yrkar på att dessa skall tas bort, om ingen protest mot detta förslaget kommer från JoN@s själv inom loppet av 1-2 veckor skall inläggen tas bort.

Lugn i stormen nu. Om två veckor ligger förmodligen inläggen ca 50 steg ner på inläggslistan och de flesta kommer inte att se dem längre. Vad gör de för skada då (de gör ju inte ens skada nu)? Och vad menar du med "skall tas bort"? För att fyra (enligt mig) småtjuriga användare tycker det ser fult ut i Neotech-forumet för tillfället så "skall inläggen bort"? Tror du McDonalds ger mig en hamburgare om jag knallar in och säger "jag är hungrig, ni skall ge mig en hamburgare"? Med den attityden kommer du inte långt.

/Azagthoth
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Ta åtminstone bort dubbletterna! [NT]

Det står faktiskt inte samma saker i trådarna, trots att det är samma "ämne".

/Azagthoth
 

Joham

Veteran
Joined
19 May 2000
Messages
92
Location
Boden
Sluta tjafsa om inläggen. Det gör väl inget bara det inte händer igen. Jag har sett minst lika onödiga inlägg i detta forum tidigare. Detta till exempel.

Joham -Livet går vidare
 

Scorpion

Veteran
Joined
26 Jul 2000
Messages
161
Location
Stockholm
...småtjuriga användare...
De är faktiskt väldigt irriterande med så många onödiga inlägg (erkänn: de är onödiga). Är det så svårt att förstå att det ser fult ut och och att det gör det svårt att läsa andras inlägg. Ta bort dem är väl ingen större svårighet (1T6 under Programmering, hihi).

Scorpion
-Det finns två sätt att göra det här på
Mitt sätt...
eller fel sätt
 

Scorpion

Veteran
Joined
26 Jul 2000
Messages
161
Location
Stockholm
Re: Ta åtminstone bort dubbletterna! [NT]

Men om det är samma ämne så får han väl skriva ihop dem till ett inlägg

Scorpion
-Det finns två sätt att göra det här på
Mitt sätt...
eller fel sätt
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
G

Guest

Guest
Re: På tal om dubbletter ...

Ibland har det hänt att det av misstag skickats två exakt likadana inlägg från mig, finns det något funktion att ta bort sina egna inlägg om ett sådant misstag skulle ske.

Det har hänt mig också. Oftast beror det på att man trycker på fortsätt och sedan på stop för att man upptäckt ett fel. Då kan du iaf klicka på det inlägg som ska bort. Där kan den som har skrivit inlägget redigera inlägget genom att trycka på redigeraknappen uppe i högra hörnet. Därinne är det bara att klicka på radera inlägg. På detta vis kan du också rätta felaktigheter som du upptäcker efter att du skickat ett inlägg genom att använda dig av redigerafunktionen.

/Tiamel
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
De är faktiskt väldigt irriterande med så många onödiga inlägg (erkänn: de är onödiga). Är det så svårt att förstå att det ser fult ut och och att det gör det svårt att läsa andras inlägg. Ta bort dem är väl ingen större svårighet (1T6 under Programmering, hihi).

Ja, inläggen är smått onödiga. Det har jag inte hävdat att de inte är. Å andra sidan (som någon mycket riktigt nämnde) så är det betydligt fler inlägg som är onödiga, skall dessa också raderas? Var går gränsen?

När det gäller inläggen så verkade det som om JoN@s trodde det var någon form av chatt han hamnat i, vilket kanske förklarar en del.

Och nej, det är förmodligen lättare än ob1T6 att radera inlägg...

/Azagthoth
 

NecTech

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
647
Location
Norpan
Öhhh...Hallå...vänta..Vad är detta för faschist diktatoriska förslag och metoder???.....Vem eller vilka bestämmer för vilka inlägg som är onödiga eller ointressanta??
Inte du iaf. Jag tycker att ditt inlägg är otroligt ointressant igentligen, men jag svarar på det eller hur??

Hela den här diskussionen är ju bara för mycket....Nu har ju vi tagit upp lika mycket plats som JoN@s själv på bara dynga.

Sen är det fel metod hålla på såhär....TA BORT HANS INLÄGG!!!
Ok....visst han kanske överdrev..Men hur tror du att han känner för att skriva något nu då???
Som jag skrev tidigare...Låt han skriva...han kommer lungna ner sig.

Mvh
Necrotech-Håller på att få en bajsattack
<A HREF="http://www.endarker.net" target="_new">http://www.endarker.net</A>
 
G

Guest

Guest
Vad är detta för faschist diktatoriska förslag och metoder???.....

Det är varken faschistiskt eller diktatoriskt. Vi hade en önskan om att få bort inläggen eftersom de flesta av dem är onödiga. Det som skulle vara diktatoriskt och faschistiskt skulle vara om man inte fick framför sin önskan. Sedan så skulle jag vilja säga att det har varit en mycket stor uppslutning, om man jämför med vad det brukar vara, till att ta bort inläggen så det är absolut inte diktatur det handlar om här.

/Tiamel
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Det folk reagerat på är förmodligen den här frasen:

"...om ingen protest mot detta förslaget kommer från JoN@s själv inom loppet av 1-2 veckor skall inläggen tas bort."

Även om JoN@s inte svarar så kommer inläggen bli kvar, och de kommer verkligen inte försvinna om man tar till sådana där meningar.

/Azagthoth
 
G

Guest

Guest
Även om JoN@s inte svarar så kommer inläggen bli kvar, och de kommer verkligen inte försvinna om man tar till sådana där meningar.

Nej, jag kan hålla med om att sådana meningar är totalt onödiga eftersom trots allt så är det du, och de andra moderatorerna, som är "bossarna" /images/icons/smile.gif och därmed bestämmer vad som ska vara kvar och inte. Men det är fortfarande inte fel att framföra sin åsikt om att man vill ha bort inläggen. Observera dock att jag är medveten om att du, Azagthoth, inte har sagt något om det.

/Tiamel
 
Top