Nekromanti jojo....

Zemoch

Veteran
Joined
28 Oct 2000
Messages
45
Location
Sweden
En kul sak som hände i ett äventyr....: "Jag vet inte om det hade varit lika kul om det hänt mig men men....Det var precis i början då SL skulle försöka introducera alla RP:s...en kille var pundare....det var just han som inte fick en så kul start.../images/icons/wink.gif Det började med att han vaknade upp i sin kartong i en gränd av att något gick sönder utanför. När han tittade efter såg han till sin stora förskräckelse att det var hans kära blomkruka (hans toalett). Han blir rasande och börjar slåss med killen som gjort det som står kvar...hursomhelst, när slagsmålet var över (minns inte hur det slutade) så tog pundaren en sil för att bli på bättre humör. När han kände sig någolunda så gick han en sväng på stan...men plötsligt ser han 2 blå marsianer som står framför honom....det första han gör är att moona och sen springer han, vilket inte går så bra när man inte drar upp byxorna efter man har moonat någon./images/icons/smile.gif Poliserna eller man kanske ska säga "Marsianerna" tog givetvis fast honom....de var inte på det bästa humöret precis...jag orkar inte skriva ner resten men jag kan säga att det slutade med att pundaren tappade ena handen, men det fixade sig sedan. (God bless Cybertech)...ha det bra alla rollspelare.
 

Zemoch

Veteran
Joined
28 Oct 2000
Messages
45
Location
Sweden
Re: Haha!

Jo, han fick ju som sagt handen bortskjuten. och ett tag efter vi med nöd och näppe flytt från polisen så sålde några sina hus...de skulle nog inte ha någon större nytta av dem när vi ändå skulle dra långt långt bort, och det blev en del pengar över som du kanske förstår...och det var ganska akut med en ny arm åt honom så det var vad en del pengar gick till.
 
Top