Nekromanti Joina

drsb

Veteran
Joined
28 Feb 2001
Messages
7
Joina vår nya rollspels grupp i skåne.
Vi har spelat drakar och demoner och eon innan och vill testa nåt nytt rollspel.
 

Happypuppie

Veteran
Joined
20 Feb 2001
Messages
101
Location
Göteborg
Mycket bra ide...
Jag och mina kompisar körde okså drakar och demoner förs, men sen fick vi eon... Eon är ju klart bäst, men strids systemet är lite "langveilig", men realistiskt!!!!
Hela eon är genomsyrad med realism vilket är mycket bra!!!
ett + till er som har gjort spelet!!

Lucky up
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Detta inlägg passar bättre i kontaktannonsforumet. Dessutom bör det fyllas med lite mer information, såsom hur man kontaktar föreningen kan till exempel vara bra att veta (lite svårt annars).

/Azagthoth
 

The Holy Pimmen

Veteran
Joined
14 Feb 2001
Messages
9
Location
Mjövik
"Detta inlägg passar bättre i kontaktannonsforumet."


Ursäkta mig om jag har fel, men är inte detta kontaktannsonsforumet?



Ps: Det är ju jag som är Pimmen.
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Jopp. Eftersom jag använde lite administratörmagi och trollade inlägget dit det hör hemma (dvs här). Vill dock svara på inlägg som jag flyttar, då somliga (varför inte alla har denna funktion aktiverad övergår mitt förstånd) har funktionen "e-posta mig när någon svarar mina inlägg" (ställs in i profilen, e-postunderättelse) och då ser att inlägget flyttats så man vet vart man skall söka efter det.

Usch, det där blev en rörig förklaring...

/Azagthoth
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
"varför inte alla har denna funktion aktiverad övergår mitt förstånd"

Tja, om ditt förstånd är klent eller inte avstår jag från att uttala mig om /images/icons/smile.gif.
Men, faktum är att min högst subjektiva uppfattning är att den funktionen är jävligt jobbig. Jag har inte lust att få en massa e-post om inlägg. sådeså

/Sir Foilan
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Jag har så jag får ett meddelande varje gång jag får ett privat meddelande.

--
Yassilus, the Savior
--
"And when this land is wasted, where will we go?"
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Jag har inte lust att få en massa e-post om inlägg.

Då får du helt enkelt finna dig i att leta reda på dina inlägg om vi flyttar dem. Å andra sidan så är det inte särskilt många inlägg som skrivs i fel forum, det är mest nykomlingar som gör den missen och du har ju hängt här ett tag nu...

/Azagthoth
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
"Då får du helt enkelt finna dig i att leta reda på dina inlägg om vi flyttar dem"

Vilket jag gladeligen gör...

/Sir Foilan
 
Top