Nekromanti Jo jag undrade...

Jorge

Veteran
Joined
27 Nov 2001
Messages
139
Location
Umeå
Jo jag undrar hur många här har en egen D&D sida här?
Och i så fall vad är adressen till den?/images/icons/dragon.gif
 

Cornflake

Veteran
Joined
5 May 2001
Messages
13
joo visst har vi de asså våran spel grupp...dock e den inte så bra uppdaterad...har inte orkat göra nå eftersom hälften av oss är i lumpen och likande...men men ..nu till jul ska vi nog göra lite uppdateringar...=)

http://www.amaze.nu/dod6/

där är den iaf...
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
"Jo jag undrar hur många här har en egen D&D sida här?
Och i så fall vad är adressen till den?"


Jag har iofs ingen egen sida men du fick en massa länkar till olika DoD6-hemsidor av mig i ett tidigare in lägg. Du kanske missade det och är det material du vill ha så klicka här för att komma till mitt tidigare inlägg med alla länkarna. Sedan är det bara klicka på respektive länk för att komma till dem. Hoppas det är några du har nytta av./images/icons/smile.gif
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Re: Menas här D&D eller DoD? (nt)

Med tanke på valet av forum menar han antagligen DoD. Annars hade nog forumet under varit ett bättre val....
 

Runde Rolf

Swordsman
Joined
9 Feb 2001
Messages
483
Location
Stockholm, Sverige
Jag har...

.. en sida som inte har blivit uppdaterad på länge. Vi håller på med att skriva nytt material och skapa ny layout för den men eftersom skolan och privatlivet tar upp så mycket tid så har arbetet dragit ut på tiden. Sidan är inte "död" den vilar bara och vi räknar med att vara färdiga innan det nya året. Allt material på sidan är bara till DoD6.
 

Jorge

Veteran
Joined
27 Nov 2001
Messages
139
Location
Umeå
Re: Jag har...

Tyvär verckar det som att Spela rolls server är nere så jag din verckar också vara nere tyvär!/images/icons/dragon.gif
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Vad felas?

Man kan inte komma in på varken din eller Medusa games hemsida som ligger på Spelaroll.net. Vad har hänt? Är det era sidor det är fel på eller, som jag antar, är det Spelaroll.nets server som är nere och vet du när den isf kommer igång igen?
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
"joo visst har vi de asså våran spel grupp...dock e den inte så bra uppdaterad...har inte orkat göra nå eftersom hälften av oss är i lumpen och likande...men men ..nu till jul ska vi nog göra lite uppdateringar...=)"

Ahh, vad trevligt att höra, en liten julklapp i förtid/images/icons/smile.gif. Jag började bli lite rädd för att sidan "dött" vilket jag hade tyckt vart tråkigt då jag tycker den är bra. Er layout är asläcker, imho finns det inte många DoD-sidor som slår eran. Den är stilren, enkel och lätt att hitta i, det kan inte bli mycket bättre.
 

Cube

Veteran
Joined
16 Sep 2001
Messages
61
Location
sthlm
min är inte lika bra som resten men det finns väl något som gör den värd att kolla in.

medlem.tripodnet.se/seth
 

Cornflake

Veteran
Joined
5 May 2001
Messages
13
Re: jag...

som de ser ut nu kommer vi inte att göra någon ny karta till programmet eftersom att de strulade sej med copyn...och då orkar vi inte hålla på att uppdater och gör nya kartor...så enkelt e de...annars var västmark kartan klar för att tas i bruk...men vi sket i den eftersom allt vart lite tjorvigt...jaja men de kommer iaf att komma upp ett äventyr på sidan och en ny klass (skuggmördare) och kanske lite annat smått och gått på sidan =) så de e bara att kolla in lite senare...mest troligt nu under helgen...
 
Top