Nekromanti Jisses

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Jag får hänga lite bilder på SF-bokhandelns trappvägg i Stockholm nu på Tisdag den 9:onde, de kommer hänga där till den 29:onde Juni.

Det känns jättekonstigt och jag är jättenervös, men i varje fall.

Jag tänkte tala om att det bland bilderna så förekommer bland annat en bild jag gjorde inspirerad av Wolframfästet - en första skiss på en Titanklivare. Så vill ni se hur den egentligen ser ut så ta chansen.

Vill ni inte se det så hoppa över det, men gå gärna in på SF-Bokhandeln och handla rollspel så att de begriper att det finns ett visst tryck på genren. :gremsmile: Vid senaste besöket kändes de som de sakta drar ner på avdelningen för rollspel... i alla fall i Stockholmsbutiken. :gremfrown:
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Kul! Jag har undrat vad det är för bilder de börjat hänga på väggarna på sistone. Jag ska hålla ögonen öppna nästa gång jag är där.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Fasen va´trevligt Eva!!
Hade gärna viljat se det hela, men Tokholmen är ju en bit bort. Så att säga.
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Eksem; Ja de kör ett sätt att utnyttja trappans vägg till plan 2. Tidigare fick ju Peter Bergting (och någon annan numera känd illustratör, minns inte vem dock) tillfälle att ställa ut i hos dem och nu kör de med en "drive" att ställa ut och har avsatt utrymmet där för små utställningar. Precis innan mig så hade Jonas Andersson utställning, och innan dess vet jag inte vem som "hängde". Ska bli kul att ta reda på vem som kommer härnäst. :gremsmile:

Johan; Man tackar, äntligen en liten vändning i det konstnärliga livet för mig. :gremsmile: Och jag önskar att jag fick tillfälle att ställa ut lite längre söderut också. :gremsmile: Men man vet ju aldrig vad det här ger - om det ger något alls. :gremsmile:
Kanske lyckas jag lista ut ett tillfälle att ställa ut, kanske tom med på något konvent nära dig. :gremsmile:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Skulle dina vägar korsa Lund, så _måste_ du höra av dig!!
Om det blir problem med boende, så finnes ju alltid hotell Johan K.... =)
 
Top