Nekromanti Japanska

Renfield

Swordsman
Joined
20 Feb 2001
Messages
567
Location
Linköping
Behöver lite hjälp med översättningar.. Har inte hittat någon på nätet som översätter till text, utan bara till riktiga ideogram. Jag behöver i textformat också.. Det är såpass mycket jag skulle behöva pröva mig fram till att en ordlista eller översättare i html borde vara lättast.. Det är svenska eller engelska till japanska som gäller..
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Rollspelsföreningen S.A.R.Z. kanske kan hjälpa dig?

EDIT: sidan verkar hopplöst nere, trots att jag kom in på den tio sekunder innan jag pejstade den här, jag tog länken via Google.. nåja. Denna kanske funkar då den där uppe redirectar mig ditåt när jag inte hittar den.
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Öppnar länkarkivet

Jag har använt denna för att fixa japanska till min Neotechkampanj. Kan med fördel användas i kombination med lite enkel japansk grammatik som finns på about.com.

Om du ska använda översättaren och vill ha ut texten i Romaji (romerska bokstäver) så måste du sätta Output till ROMAJI and english.


/Naug, hade länkar på lager
 

Tin_UBBT

Veteran
Joined
14 Jan 2002
Messages
21
Tjena Foggmoch!

Hoppas du inte missförstår vår föreningens hemsida. Det var serverproblem hos Sverok i går natt. För jag var oxå i hemsidan vid samma tid och servern var nere.
Annars hittar du alltid S.A.R.Z.s hemsida på adressen http://sarz.sverok.net
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
nejdå. jag märkte att den kom upp idag. himla konstig tajming bara, först letade jag fram adressen och kollade att det var rätt, sen skrev jag inlägget, det tog vad? en minut typ? och sen kollade jag länken när jag postat.. helt dött. :gremlaugh:
 
Top