Nekromanti Jag vill tacka...

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
... Dante och KraggenOog för gårdagskvällens sällskap och hoppas få fler tillfällen att spela lite med er (och alla andra också för den delen).

Vad sägs om att spela lite till i eftermiddag (från c:a 17:30) och sent ikväll (efter 22 någon gång) (jag har vattenpoloträning som tar upp det mesta av kvällen)?

/Seinet Wintermute - Var dock jättetrött nu på morgonen efter gårdagens sena kväll
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag är på det tidiga passet. Ikväll måste jag dra i säng tidigare. Morsan snodde datorn när jag dingat 15 och det var typ då jag tänkt sätta mig och jobba lite, vilket då fick förskjutas 1.5 timme vilket innebär att jag kommer däcka på lunchen om inget drastiskt görs.

Jag hoppar nog in och gör lite tråkigt kringspringande (har questar över hela j-vla Barrens typ, dock med tonvikt på Ratchet/Crossroads.) och försöker levla Alchemy + nöta tråkiga questar omedelbums efter jobbet (16.30) och spelar fram till 22, kanske. Sitter jag fortfarande kvar när du kommer tillbaka från träningen får du skälla på mig. :gremgrin:

Jag hjälper gärna till med att få folk att bli klara med sina questar och döda låglevelmonster så att ni kan levla och komma ifatt. :gremsmile:
 
Top