Nekromanti Jag tycker att Krille ska fråntas sin admin-status

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,603
Det syns ju inte en vettig titel om han är admin, och jag är nyfiken på vilken titel en användare med 12400 inlägg får. Sedan kan han få tillbaka sin status igen.

(OK, jag skrev det här för att driva lite med Krille. Se till att ni svarar med rubriker i stil med "Jag också", "Håller med", "Det vill jag också" och så vidare.) :gremgrin:
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,902
Location
Barcelona
Mod-status menar du väl?

Hur som helst håller jag naturligtvis med. Sådana argument kan man inte käfta emot.
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Japp

Har man en gång plockats ur kretsloppet så kan man inte komma tillbaka. Jag vet faktiskt inte om det går att ändra tillbaka så hans status följer mönstret.

Det har för övrigt ingenting med moderator/administratörsskapet att göra, vem som helst kan få en egen titel (i teorin alltså) och då plockas bort från "karriärsstegen".
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,214
Location
Göteborg
Spåningsdeltråd

Bättre att vänta till Vindhand inläggsjagat ihop 10.000?

Titlar efter ängel kan väl vara gud/Gud eller liknande? Ärkeängel kanske? (Lite lamt men ändå, efter magiker kommer ju ärkemagiker.) Varför inte sätta igång en spåningsdeltråd?

Den bästa titeln måste vara inläggsjägare. :gremlaugh:
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,214
Location
Göteborg
Kornella

Jag vet faktiskt inte om det går att ändra tillbaka så hans status följer mönstret.
Kornella har ju abdikerat från sin administratörsstatus, men jag vet inte om hon hade nån speciell status innan dess. Nån som vet? Nu verkar hon iaf följa mönstret.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,603
OK, låter bra

Det har för övrigt ingenting med moderator/administratörsskapet att göra, vem som helst kan få en egen titel (i teorin alltså) och då plockas bort från "karriärsstegen".
Wow, så jag skulle alltså kunna ha "Badass" (utan mellanslag), "Jobbig fan" eller "Förvirrad"? Ballt!
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: Japp

Det går faktiskt genom att ge användare den titel som han egentligen skulle haft, så fortsätter man därifrån.

Men eftersom Krille aldrig haft någon av standardtitlarna så kommer han aldrig få det heller! Mohahahaa!!!!
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,556
Location
Stockholm
Re: Spåningsdeltråd

Grand Moff
Hutt Crime Lord
Jobbar med media
Katt
Svanmö
Drake
Istari
Knug
Reklamare
Great Old One
Utvald
Skickade sitt första e-mail 1976
Bhodisatva (eller hur det nu stavas)
Helgon
Superhjälte
Brottare
Ninja
Valfångare
Pirat
Grisdräpare
Vampyr
Kosmisk kraft
Transdimensionellt zombie-spöke
Stormakt
Vis person
Bard
Big Bang
Intagen
Har hånglat med Greg Stafford
Buksvåger
Seraf
Dokusåpadeltagare
Fotomodell
Kändis
"Kändis"
Botanist

och sist men inte minst....

Stor mangarobot
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,214
Location
Göteborg
Re: OK, låter bra

Ja, seriöst, vem vet? Bara Gardener? Du och Gardener? Alla admins? Admins+moderatorer?
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,422
Vem vet? Inte du... Vem vet? Inte jag...

Vi vet ingenting nu
Vi vet inget idag...

*sjunger*
 

Ezzy

Warrior
Joined
14 Jun 2000
Messages
213
Location
----
Re: Draw, stranger!

hm, det finns ju någon fårodlare också någonstans... sedan var det väll kaktusklättraren eller någon som blev "evig grisodlare"? :C) nåja...
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
nåja

Nej det tycker inte jag. Han har ju trots allt moderator-status av en anledning. Nämligen Rävsvans förlag-forumet.

Dessutom, om man tog bort Krilles mod-status så borde man defintivt ta bort Anders&Toves mod-status också.

/Naug, ser inte problemet
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,422
Självklart

Har man så många inlägg är man värd att ha en titel som ingen annan kommer få (förrens om ett bra tag då Krille sitter med 800 000 inlägg) men som man förtjänat. Iofs är Guru den enda riktiga benämningen på en som kan allt, vet allt osv. :gremlaugh:
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,931
Location
The Culture
Re: Spåningsdeltråd

Titlar efter ängel kan väl vara gud/Gud eller liknande? Ärkeängel kanske? (Lite lamt men ändå, efter magiker kommer ju ärkemagiker.) Varför inte sätta igång en spåningsdeltråd?
Det häftigaste måste väl vara om man får hitta på sin egen titel om man kommer upp i X inlägg.
(Själv har jag alltid velat vara "Sektledare", men tror att jag börjat växa ifrån det.) :gremcool:

/tobias
 
Top