Jag söker intresserade som vill bidra till och/eller sponsra Knutpunkt 2022

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Nästa års Knutpunkt går av stapeln på Konsert och Kongress i Linköping den 9-12 september med ett förväntat deltagarantal på ca 500 gäster från världens alla hörn. Det som binder Knutpunkt-communityt samman är en hög ambitionsnivå och ett akademiskt anslag. Detta återspeglas i att en stor del av deltagarna är antingen akademiker inom ämnet rollspel eller professionella designers av lajv, rollspel och interaktiva upplevelser.

Jag tänker att det finns ett stort överlapp med bords-rollspels-design och att det dels finns mycket att lära av varandra och dels kan finnas intresse bland svenska spelskapare att visa upp lite av vad som händer här och kanske bredda kontaktnätet internationellt.

Knutpunkt är inte vinstdrivande och jag är den som drar i spons-frågan just nu. Det jag supergärna vill ha hjälp med är tips och idéer om vilka företag/organisationer/skapare som ni tror kan vara intresserade att bidra samt om några av spelmakarna här är intresserade av att visa upp något de gjort (jag förstår att spons i form av $$$ inte är aktuellt för mindre spelskapare, men kanske några demo-ex av ett spel eller liknande?).

Har ni några tips? Hur hade ni gått tillväga? Vill ni bidra? All hjälp uppskattas massvis! <3
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,263
Jag kan hålla en föreläsning i att bygga fisktankar. Det gjorde jag på GothCon nu senast, och gör gärna det igen.
 
Top