Nekromanti Jag kom in!

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Idag fick jag världens roligaste brev med posten. Efter att ha stått som sjätte reserv efter första antagningen och första reserv efter andra antagningen är jag nu med.
Om en vecka är det upprop i Lund för första terminen på psykologprogrammet!

Fuckin' yeah.

- L
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Idag fick jag världens roligaste brev med posten. Efter att ha stått som sjätte reserv efter första antagningen och första reserv efter andra antagningen är jag nu med.
Om en vecka är det upprop i Lund för första terminen på psykologprogrammet!
Mhm… och vad kände du då?

//erik. *scribble scribble*
 

Coffe_Kanon

Swordsman
Joined
10 Sep 2007
Messages
547
Location
Universums Nav
Får väl gratulera till att du kommit in på något som du önskade komma in på. Även om psykologi inte riktigt är ett ämne som jag inte är ett så stort fan av...
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Gratz!

Så fort jag läste "Jag kom in" så tänkte jag på psykologutbildning. Go go, boyo! :gremlaugh:
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Planen för min yrkesverksamhet är att tjäna grova pengar på att terapeuta rollspel.nu-moderatorkåren efter alla bisarra situationer som uppstått under åren.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Okej, då är det bra att vi har så många välbetalda lärare, kulturvetare och annat löst folk i moderatorkåren då. :gremgrin:


/Dimfrost
 

Jambu

Swordsman
Joined
17 Feb 2005
Messages
433
Location
Rättvik
Grattis!

Behöver man 20.0 och ett års yrkeserfarenhet för att komma in?

(Jag frågar som en person som tar studenten i år och står helt utan konkreta framtidsplaner)
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Jag kom in på 19.79. Ett års arbetslivserfarenhet på minst halvtid tarvas dock.

- L
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,591
Jag kom in!
Visst går det mycket lättare när man listat ut att det inte är naveln man ska försöka stoppa in den... Ehm... Öh... Jaha, du menar så... OK, grattis i alla fall!
 
Top