Nekromanti Jag fyller år! Ge mig presenter!

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,724
It's me birfday! Gief songs!

Ja, eftersom det råkar vara så att jag spenderat 31 år extra utero just idag (dvs. fyller år), så tänkte jag utnyttja det faktum att ni genom någon slags under social konvention är skyldiga mig saker bara därför. Så! Jag vill ha presenter i form av sjukt bra låtar tillagda i en kollaborativ spellista på Spotify (den finns HÄR).

Ta något som ligger nära hjärtat!


(jag kan eventuellt tänka mig animerade gif:ar med robotar och/eller söta katter som substitut)
 

Korpa

Umenörd
Joined
7 Nov 2010
Messages
948
Location
Umeå
Du har fått totalt tre låtar av mig och GnomviD! Du får gissa vilken som är från mig, för det avslöjar jag inte!

Grattis!
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,724
Korpa said:
Du har fått totalt tre låtar av mig och GnomviD! Du får gissa vilken som är från mig, för det avslöjar jag inte!

Grattis!
Tack tack tack! Jag tippar på att The Piano Guys är ditt bidrag, för jag har för mig att Gnomy tipsat mig om Jess and the Ancient Ones vid tidigare tillfälle, och nämnt The Passenger i nån tråd om covers här på forumet. :gremsmile:
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,575
Location
Rissne
Grattis!

Jag ska försöka hålla mig från att lägga till allting jag har i mina spellistor, för jag har numera ingen smak när det gäller musik alls utan tycker allt (typ) är awesome. Feel free to ta bort saker jag lagt till om det blir för många eller för dåligt.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,724
krank said:
Grattis!

Jag ska försöka hålla mig från att lägga till allting jag har i mina spellistor, för jag har numera ingen smak när det gäller musik alls utan tycker allt (typ) är awesome. Feel free to ta bort saker jag lagt till om det blir för många eller för dåligt.
Här tas inget bort! Och du har rickrollat min lista! :heart: :heart: :heart:

Tack darling! :gremlaugh:
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Nu fick du ett gäng låtar, från hjärtat, till dig på din stora dag!

Hoppas jag gjorde rätt nu bara.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,924
Location
Ludvika
Då spotify är något främmande för mig så får du här en bild jag stulit från internet som minner om varmare tider:

 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,183
Location
Borås, Sverige
Nu fick du några låtar från mig.
Grattis på födelsedagen. Var klart kul när man lyssande på de andras val hur man såg hur nya låtar poppade in..

/Ulfgeir
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,724
solvebring said:
Grattis! =)

Körde på en halvschum grej som jag alltid blir knarkigt glad av.
Tack! Den var härlig! Det är en himla massa roligt i listan så det ska bli spännande timmar (!) av lyssning.

Stort tack allihop!
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,724
Ulfgeir said:
Grattis på födelsedagen. Var klart kul när man lyssande på de andras val hur man såg hur nya låtar poppade in..
Tack! Ja, jag råkade titta in nån gång för att se om det hände nåt och vips kom det nån till låt då. Jätteskoj!
 

Korpa

Umenörd
Joined
7 Nov 2010
Messages
948
Location
Umeå
DeBracy said:
Korpa said:
Du har fått totalt tre låtar av mig och GnomviD! Du får gissa vilken som är från mig, för det avslöjar jag inte!

Grattis!
Tack tack tack! Jag tippar på att The Piano Guys är ditt bidrag, för jag har för mig att Gnomy tipsat mig om Jess and the Ancient Ones vid tidigare tillfälle, och nämnt The Passenger i nån tråd om covers här på forumet. :gremsmile:
Korrekt! Som belöning kan jag hitta en till låt till dig, nu när jag har mer tid än knappt någon tid alls!

Uppdatering: Alla behöver mer Laleh i sina liv och då blev det visst två låtar istället för Samuel behöver sin Interlude...
 
Top