Nekromanti Jag behöver hjälp. *pekar på just DIG!*

Grendel

Warrior
Joined
29 Mar 2003
Messages
379
Location
Göteborg.
Jag skulle vilja ha hjälp med att färdigställa en packe nya ordnar som jag gjort sköldarna till. De är egentligen sisådär ett halvår gamla, men jag kan inte få ur tummen och göra dem klara. Dessutom har jag inte rätta fantasin för att skapa intressanta beskrivningar. Så därför behöver jag just DIG!
Betalningen består i ära allena, och ditt namn som medkonstruktör. :gremsmirk:

Gå in här, låt dig inspireras och skicka mig sedan ditt förslag på beskrivning på alla eller någon av dem.

Tackar på förhand. :gremgrin:
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Heh... ska se vad jag kan knåpa ihop.
Har iofs saker till drängarna jag ska skriva först, men det är inte som jag kommer att komma loss och göra det ändå...

/Joel
 

Ceram

Hero
Joined
2 Aug 2003
Messages
883
Location
Göteborg
Aftonrodnadens orden...

Om jag slipper tidsbegränsning så kan du skriva upp mig på Aftonrodnadens ordern. Du har ju lagt upp ungefär hälften va grejerna jag skickat till dig så vi får väl se om du gillar det...


Men först en fråga: Varför ska de vara lojala till Consaber och kunna sabrisk skrift när de håller till i Soldarn? Är det något djupt eller är det felskrivning?

Vad har du för grundidéer? Ska jag skriva helt själv eller har du någon grund att stampa på? Har det varit involverade i någon kampanj på något sätt?

Chansen blir att det blir en hel del konspirationer dock...

Jag kan dock inte skriva mindre än en sida så jag behöver lite tid (har två prov i veckan och det är ett för mycket...)
 

Grendel

Warrior
Joined
29 Mar 2003
Messages
379
Location
Göteborg.
OK.

Visst, skriv på. :gremlaugh:

Men först en fråga: Varför ska de vara lojala till Consaber och kunna sabrisk skrift när de håller till i Soldarn? Är det något djupt eller är det felskrivning?
Oj... Det är en felskrivning... :gremcrazy: Du får gärna modifiera deras lojaliteter/krav.

Vad har du för grundidéer? Ska jag skriva helt själv eller har du någon grund att stampa på? Har det varit involverade i någon kampanj på något sätt?
Nej, jag har ingen bakgrundsinfo att ge. Jag tror bara att jag tyckte skölden var fin... :gremgrin:

Jag kan dock inte skriva mindre än en sida så jag behöver lite tid (har två prov i veckan och det är ett för mycket...)
Inga problem, jag ska flytta nu och jag har ingen internetuppkoppling dit jag ska... :gremblush: Så du har tid på dig från min sida att se det.
 

Xzarjo

Warrior
Joined
24 Sep 2002
Messages
204
Location
Göteborg
Några speciella riktlinjer som tex Länder eller raser? Annars kan jag föreslå La Trance de quisz, en orden av rovriddare från alla raser som på ett ordnat sätt försöker sprida kaos och skräck. Huvudfästet ligger i Talons (huvudstad i Soldarn) katakomber men flera utposter finns belägna på de mest oväntade platser som tex Fort de Klafaar rakt under alvernas näsor i..... (för tidigt för namn) alvskogen.

Jahapp, så går det om man får ideer innan man tittar på länkarna... Kanske kan ändra lite och placera i Ulvens Brödraskap?

Mvh Vätten :gremelak:
 
Joined
7 Dec 2001
Messages
1,052
Location
Stockholm
Jag kan fixa Drakens Bröder!

Den passar nämligen alldeles utmärkt till min nuvarande kampanj i Consaber ("Drakens Barn"). Ge mig en fingervisning på ungefär hur många tecken du vill ha beskrivningen på så är resten bingo.

Får förresten passa på att tacka för nätets absolut bästa Eon-sida!
 

neowyn

Swordsman
Joined
19 Sep 2003
Messages
637
Location
Stockholm
har du några krav på max längden?
Jag har en tendens att skriva ganska långt...
Om inte så tar jag gärna Ulvens brödraskap
 

Mouja

Hero
Joined
1 Dec 2001
Messages
1,011
Location
Sundsvall
Det är mycket bra att du använder dig utav folk från forumet (hade en liknande tanke en gång, men den försvann).. jag hade verkligen velat hjälpa till. Men.. jag har så mycket just nu.. skola och allt möjligt som t.ex ett litet ("normal-litet", vet inte om man kan säga så men det förklarar storleken ganska bra) arbete åt Neo samt ett (stort) Julkalender-bidrag.

Tänkte bara säga lycka till! Till dig och alla andra... jag kommer definitivt att använda mig av dessa ordnar :gremsmile:
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Vi får se

Om jag får tid över så skriver jag gärna Ökenslättens Beskyddare, väldigt fin sköld :). Men det är bara eventuellt, så räkna inte med något.

Mvh Victor Palm...

...Som har tappat bort sin VM :-(.
 

Grendel

Warrior
Joined
29 Mar 2003
Messages
379
Location
Göteborg.
Japp, där fick jag se...

"Räkna inte med något"?
Hehe. Det dröjde ju inte så länge om vi säger så... :gremlaugh:
Tackar.

*hoppades att någon skulle ta sig an de västerländska ordnarna, tycker att de blev finast...*
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Nej, det dröjde ju inte så länge! (OT)

Jag har varit förslöad hela veckan och tyckte därför att jag skulle sätta igång och göra något kreativt. Därför började jag skriva direkt, och skickade den så fort den såg hyfsad ut. Men jag ska skriva vidare på den lite, och göra en mer detaljerad beskrivning. Synd bara att det inte är lika kul att skriva läxor som Eonmaterial. Men men, sånt är livet antar jag...

Mvh Victor Palm

...Fick något gjort.
 
Top