Nekromanti Jag behöver hjälp med annat än spel. Snälla hjälp

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,644
Location
Rissne
Nej.

Bara... nej.

Spam.

Felskrivet spam dessutom (de/dem).
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Varför?

Alltså, enkäten förklarar i generella ordalag varför datingsiter behöver sådanhär information. Men varför behöver du den?
 

Hästis

Veteran
Joined
29 Jan 2011
Messages
33
Location
Uppsala
Krank: Det är ju ändå Off topic-sektionen så varför inte?

Möller: Jag har hittat på en formel som jag planerar att försöka sälja till dating-sidor men för att den ska fungera korrekt så behöver jag ett underlag för att slutföra den.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Hästis said:
Jag har hittat på en formel som jag planerar att försöka sälja till dating-sidor men för att den ska fungera korrekt så behöver jag ett underlag för att slutföra den.
Ska vi - hjälpa dig - att tjäna pengar?
Och 18 inlägg hade du, varav två st i den här tråden - vi ska dessutom hjälpa en i stort sett okänd person?

Varför???
 

Hästis

Veteran
Joined
29 Jan 2011
Messages
33
Location
Uppsala
Skit i det då om du inte vill, jag kräver inte att någon ska svara men jag skulle uppskatta det. Det är allt.
 

Pom

Swashbuckler
Joined
23 Jun 2003
Messages
2,926
Location
Enskededalen
Du har kanske sett att det ibland funkar att be om enkätsvar här på forumet. Nu fick du istället en serie rätt bryska avvisanden. Jag förstår om du känner dig förvirrad och en smula stött.

Problemet den här gången tror jag helt enkelt var att frågorna var mycket intima och inte alls handlade om rollspel. Hade du ställt frågor om favoritrollspel, hur vi spelar, hur gamla spel vi kan tänka oss att spela eller någonting annat som har med rollspel att göra är jag säker på att du hade fått en hel del svar utan protester. Folket här på forumet kommer hit för att prata rollspel. På off-topic-forumet pratar man annat, men det är ändå ett off-topic-forum på ett rollspelsforum. Man är helt enkelt måttligt intresserad av att lägga sin tid här på särskilt mycket annat. Undantag finns förstås och du har kanske fått en del svar redan men vad som upplevs som plötslig fientlighet handlar egentligen om vad vi har lust att göra just här.
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Påminnelse

McFisk said:
Sluta upp med sånt här.
Hej!

Jag skulle vilja påminna samtliga deltagare i tråden om...
Regel 8: Respektera moderatorernas arbete. Om du tycker att ett inlägg bryter mot någon av dessa regler – meddela moderatorerna så avgör de lämplig åtgärd. Posta inte ett eget svar och påpeka regelöverträdelsen. Att tolka reglerna är moderatorernas uppgift.
Samt...
Riktlinje 4. Skräpa inte ner trådar. Om du vill korrigera eller peka ut vad du anser vara ett misstag eller felslut i ett inlägg så är det förstås helt okej; men om du har problem med diskussionens grundläggande förutsättningar och hellre såg att ämnet inte diskuterades alls – strunta i den. Påpeka inte för alla inblandade att det är slöseri med tid att diskutera ämnet, för om de höll med dig skulle de inte diskutera saken till att börja med.
Tack på förhand!
 
Top