Nekromanti Jag behöver 10 testare till nya WRNU.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Hej,

För er som inte vet vem jag är, så är jag tekniker här på Rollspel.nu har och jobbat på den nya servern samt fourmet där ett tag nu.

Jag skulle behöva ~10 personer som är villiga och intresserade i att testa det nya forumet. Det handlar om att testa grundläggande funktionalitet. Se om man finner problem eller saker som man kan förbättra. Om du endast vill titta på nya forumet men inte göra något så ansök inte då jag behöver eran hjälp för att göra det bra.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Jag ställer upp som testare, om du vill ha mig som testare dvs.
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
För er som vill testa kan man gå in på: http://188.126.95.149/rollspelnu/forum/

Det är en ny vB 5.0.5 installation där det är en del kvar att fixa.
Man måste registrera sig om man vill testa lite. Det kommer komma upp mer och mer funktioner ju mer vi jobbar med det. Men då detta endast görs på fritid så tar jag det när jag har tid över.

Om ni skriver något så snälla tänk på att det ska vara konstruktivt.
Kommentarer som "Det ser fult ut" skiter jag fullständigt i om jag ska vara ärlig. Just nu satsar jag på att få en bra grund att stå på sen kan vi börja fundera på utseende.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,260
Location
Örebro
Jag har gjort ett svar på Kraetyz post i presentationsforumet. När jag går ut och ser alla forum så syns det inte att jag gjort ett svar och det står att Kraetyz gjorde det senaste inlägget.
 
Top