Nekromanti Jag är tillbaks! Med mitt nu fullbordade Rollspel!

omgitburns

Veteran
Joined
28 Jan 2008
Messages
159
Tjena nu är jag tillbaks från min 3-4 månaders dvala. Någon som har saknat mig? Ja men iallafall nu när rollspel.nu har ändrats och jag vet inte var man lägger in sina Rollspel och sånt. Så kan någon berätta var jag kan lägga in mitt nu fullbordade rollspel. Det har testats i 1 månad nu och testarna säger att det är skit kul.
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Flyttad tråd

Denna tråd har flyttats från rollspelsmakar-forumet, då trådstarten efterfrågar en forum-funktion. Den kommande diskussionen trivs givetvis bäst på trådens ursprungliga forum.

Mvh,
Bearnie
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Well, just nu är det "bara" forumen som är igång... Så om du hade tänkt at lägga upp det på sjäva framidan, så får du nog vänta ett tag.
ELLER så kan du väll ta & lägga upp det på rollspels-forumet sålänge. Hur låter detta ?
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Att bifoga ditt rollspel

Att bifoga ditt rollspel i en trådstart eller liknande är inte alls svårt. Under Inläggsval (i det utökade inläggsformuläret) hittar du länken Filhanterare.

Är det så att du istället vill lägga till ditt rollspel i sitens rollspelsarkiv, så är detta ingenting som är möjligt i dagsläget. Som innehållsredaktör kan jag konstatera att de delar jag ansvarar för - artiklar, nyheter, osv - ännu inte implementerats i det nya forumssystemet. Dessa delar kommer dock återkomma tids nog.
 
Top