Nekromanti Jag är en ...

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
lång mörk främling.. Dräper orcher under mörka nätter och slipar mina magiska (+5) svärd under dagarna. Har på mig en magisk rustning och har dödat massor med odjur.
Min level är 23 och jag har en THAC0 på -2 och är en grym fighter/cleric/mage.
Mina intressen är att döda monster (främst beholders och black dragons), samla på mig magiska föremål och gå i dungeons.
På fritiden sitter jag ofta på värdshus och väntar på mystiska främlingar som kommer med undelriga erbjudanden fastän de inte känner mig det minsta. Eller att byn jag sitter i blir överfallen av ondskans kreatur.

Om du vill finna mig så kan du ofta träffa på mig i olika Dungeons, eller hos magiker där jag köper helande potions (och andra potions av olika typer, potion of giant strength osv) och identifierar mina magiska föremål.

Ja om du är en lämplig flicka, inte dvärg eller gnom (Alv, halvalv och människa går bra) så kan du ju söka upp mig.
Du måste minst vara lvl 15 annars så är det alltför barnarovs aktigt.
Mitt namn är Nanoc Barbaren.

So long..


:)


Profeten från Norr
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Re: Diskr....(orkar inte stava) (OT)

Vaddå då.. Skulle du vilja ha en skäggig, ölluktande dvärgkvinna i sängen???


Profeten från Norr
 

Fanatic Assasin

Veteran
Joined
28 Sep 2000
Messages
143
Location
Stockholm, Sverige
Re: Diskr....(orkar inte stava) (OT)

Är det bara jag som har en känlsa av att kontakt forumet aldrig kommer att bli seriöst?

/ Fanatic Assasin
"mångsidig som en plattfisk"
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: Diskr....(orkar inte stava) (OT)

"Är det bara jag som har en känlsa av att kontakt forumet aldrig kommer att bli seriöst?"

Blir nog aldrig helt seriöst med en sådan benämning som det är idag. Tyvärr är det nog så att det namnet förknippas med andra typer av kontaktannonser.

Riddaren


Även den bäste har dåliga dagar
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Livspartner?

Vad menar ni.. är det inte här som man skall finna en livspartner med rätt race, level, alignment och character class??

Profeten från Norr..
Är övertygad om Tolkiensällskapets skuld.
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: Seriöst?

Nix...behöver inte alltid vara seriöst...kan skaffa en partner till ens rollperson ;-) om det är det du menar...

Riddaren


Även den bäste har dåliga dagar
 
Top