Nekromanti Jaakar och Kurum - är städerna mina att pilla med!?

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Nu är vi färdiga med det färdigskrivna och vi ser verkligen fram emot kampanjen. Då är mitt problem att vi saknar ett äventyrslandskap att kötta i. Eftersom dom har varit inne i Davokar en sväng och det blev jävligt blodigt så vet jag att dom kommer vilja ligga lågt ett tag och jag skulle då vilja ge dom en urbanmiljö att härja i. De städerna som intresserar mig mest är Jakaar och Kurum eftersom dom ligger på ett intressant ställe och känns som en logisk plats för dom att dra till. Så min fråga är om det lämpar sig att fritt skriva till dessa städer eller om man ska vara försiktig? Vad jag kan läsa om i Törnetronen så kan jag inte se att städerna verkar vara centralplatser. Så vad säger spelskaparna och till er andra, hur är ert Jaakar eller Kurum?
 

Förstefadern

Veteran
Joined
3 Apr 2013
Messages
66
Jakaar är ett utbrytarnäste som kommer att omnämnas i nästa del av Törnetronen, dock inte beskrivas ingående. Detsamma gäller Kurun, även om det inte är helt omöjligt att den (och övriga "hertigsäten") kommer att beskrivas/beröras i framtida moduler. Det är som vanligt - gör som du vill och justera innehållet i framtida produkter utifrån det. Om vi får för oss att beskriva Jakaar och du redan har levererat en annan variant av stället får du väl kort och gott byta namn på den ort vi beskriver. :)
 
Top