Nekromanti J.R.R Tolkien 4 President

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
Re: Coolt!

ja men först kan de vissa upp en utomjording så man kan få se hur de ser ut men i och för sig så kommer man ju inte i håg det efter åt så det borde ju inte göra nåt :gremfrown:

---------
-Netfeed-
---------
Fight for the future
---------
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Jaha... [ot]

Dom tänker väll skjuta ihjäl oss antar jag. Precis som dom gjorde med Guevara och alla andra frihetskämpar som "hotat USA"... Jävla grisar...

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
*Harklar sig*...

Du påstår väll inte att Gillis Bonde från Ham gett dig en lika härlig läsupplevelse som trilogin om härskarringen!?

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: nja...

<I>silmarillion var ungefär lika interessant som min historiebok, och skriven på ungefär samma sätt...</I>

Fast som Cristopher T påpekar i förordet var den inte heller <I>avsedd</I> att vara nån dramatisk roman; den är ett litterärt världsbyggnadsverk med tillhörande historia, mytologi och legendflora.

--
Åke
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Re: nja...

Precis... det är väll helt enkelt tänkt att VARA just en historiebok, fast för en annan världs historia...

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 
Joined
15 Mar 2001
Messages
158
Location
Örebro
Re: nja...

Han var ju trots allt professor, så det är kanske inte så konstigt att han var tvungen att ge utlopp åt sina akademiska talanger, om så i en fantasy-bok.

/[color:purple]Bosse</font color=purple>, som trodde att Maggan var en tjej. Det måste ha varit smeknamnet som förvillade mig.

[color:blue]De ödmjuka skola ärva jorden, men de brutala kommer bli härskare över universum</font color=blue>
 

lave

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
340
jovisst!

men på ett annat sätt. sor är stor och pretantiös och bom och pang och hurra och leve konungen och så vidare. Gillis bonde är en mysig saga, kort och bra och... sagolik!
 
Top