Nekromanti [Jönköping] Nyinflyttad söker rollspelsgrupp

shotgun_ramadan

Fåntratt
Joined
2 Feb 2010
Messages
152
Location
Wroclaw, Polen
Har precis bosatt mig i Jönköping, och eftersom adressändringen precis är gjord så är det ju hög tid att hitta en vettig rollspelsgrupp. :)

Jag är 27 år gammal och har spelat rollspel i snart 15 år. Jag både spelar och spelleder, gärna lite längre och seriösare kampanjer med fokus på intriger och utredning, oavsett om det är fantasy, sci-fi eller nutid.
Den spelgrupp jag söker är öppensinnad, gillar att engagera sig samt vågar ha en dialog OM spelandet (vad kan spelledaren förbättra sig på, vad funkade och vad funkade inte etc). Det är såklart en fördel om gruppen gillar kampanjspel också, gärna i spel med lite mer 'gritty' prägel.
Exempel på spel jag kan tänka mig att spelleda; Dresden Files, Eclipse Phase, Cthulhu Dark Ages, Classified Information, Crimson Exodus, Witchcraft, Twilight 2013 etc.

Släng iväg ett PM här, eller ett mail till [tommy dot kullander at gmail dot com], så tar vi en kaffe och pratar lite!
 

shotgun_ramadan

Fåntratt
Joined
2 Feb 2010
Messages
152
Location
Wroclaw, Polen
Det vore schysst! GoB känner jag till, men vill gärna i första hand vända mig till mindre grupper / enskilda spelare. Med största sannolikhet är det Conspiracy X på gång inom en snar framtid, om det nu kan hjälpa till på traven.

Peka gärna din gamla spelgrupp hit, så de får möjlighet att se om de stämmer överrens med det jag söker. Tack på förhand för hjälpen!
 
Top