Nekromanti Järnringens Hemsida?

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,153
Gissar på serverfel men hoppas på att de förbereder för utrullningen av en ny hemsida.
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
4,003
Rymdhamster;n294137 said:
Den funkar för mig, butik.jarnringen.com
Han talar inte om butiken, utan hemsidan.

Senaste krälning från wayback machine (innan sajten togs bort / gick isönder):
https://web.archive.org/web/20180419...arnringen.com/

Som du kan se finns (fanns?) det blogginlägg ("inblick"), länkar till FAQ, Om Järnringen, forum osv (dvs hit) plus då butiken... som verkar vara det enda som fortfarande funkar.
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,153
Mattias Johnsson/Järnringen på Facebook said:
Ursäkta att vi inte har postat om detta tidigare; det är helt enkelt tokmycket att göra här på HQ:et. Vi har stängt ner vår hemsida i väntan på omstrukturering, eftersom innehållet var hopplöst föråldrat och mail-funktionen krånglade. Detsamma kommer snart att hända med vår webshop (nuvarande abonnemang löper ut och vi måste nog hålla stängt nån vecka innan vår nya shop-lösning kan öppnas för kunder). Vi hoppas på er förståelse, och ni kan vara lugna för att Symbaroum är starkare än någonsin! :)
Här är förklaringen.
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
4,003
Jaha.

Mer generellt kan man väl säga att förflyttningen från det öppna nätet till sociala medier är mycket bekymmersam.

(Att förklaringen är fullständigt otillgänglig utanför Facebook, eller snarare, att ett företag i dag kan tycka det är rimligt att enbart kommunicera via Facebook, är rent ut sagt deprimerande)
 

illuzive

Veteran
Joined
8 Aug 2018
Messages
155
CapnZapp;n294442 said:
Jaha.

Mer generellt kan man väl säga att förflyttningen från det öppna nätet till sociala medier är mycket bekymmersam.

(Att förklaringen är fullständigt otillgänglig utanför Facebook, eller snarare, att ett företag i dag kan tycka det är rimligt att enbart kommunicera via Facebook, är rent ut sagt deprimerande)

Det kommer ju bli oerhört jobbigt för många företag som måste göra resan tillbaka till egna sidor (då folk faktiskt börjar lämna sociala medier) när många webbyråer inte längre har kapacitet för detta. Personligen så avslutade jag mitt Facebook-konto tidigare i år och mitt intresse för produkter som enbart finns på sådana plattformar blir därför kraftigt begränsat.
 
Top