Nekromanti Järnportens hemlighet

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Måste säga att Codex sammarbetssida står väldigt, väldigt still.. 2000 07 17 var den uppdaterade senast.. Hmmm

Tomorrow will take us away, Far from home, Noone will ever know our names.
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Försenade?

Lite försenade med uppdatering bara... eller kanske inte... dom är ju slöare än mig isåfall och det går inte, så det måste vara något annat...

Lite surt faktiskt... håller på att lära mig Gemeni nu... och så får man typ reda på när man har skaffat spelet att det har lagts ner...

Nightfang som önskar att han orkade lära sig reglerna...

I am finding myself walking into insanity, and I have crossed the point of no return...
 

MrChina

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
65
Location
Stockholm, Sverige
jo den står still som en död fisk på torra land eller något sådant... Det handlar helt enkelt om matrialbrist, jag skriver inte eget matrial till Gemeni just nu då jag inte spelar det särskilt aktivt för tillfället och ingen skickar in matrerial att lägga upp på sidan...

Den enkla förklaringen!

//MrChina

"you are the silly reasons in a goldfish laugh"
 

Weatherman

Hero
Joined
25 Jul 2000
Messages
845
Location
Leksand, Dalarna
Re: Försenade?

Nedlagt och nedlagt, lagt långt ut på oerhört tunn is skulle jag vilja påstå... Men vafan, folk spelar ju EDD fortfarande och Gemini är ju bättre så vafan...

weatherman - en fin kille, egentligen
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Men det känns ändå som isen kommer spricka...

Nedlagt och nedlagt, lagt långt ut på oerhört tunn is skulle jag vilja påstå... Men vafan, folk spelar ju EDD fortfarande och Gemini är ju bättre så vafan...

För låt oss nu leka lite med tanken, om det väl skulle vara nerlaggt tror jag isen skulle brista. Andlednignen att EDD fortfarande spelas tror jag är för att det är en sort kult status över DoD överhuvudtaget. Så jag tror nog faktiskt Gemini skulle sjunka som en sten ifall isen brast...

Nightfang som pratar i bilder...

I am finding myself walking into insanity, and I have crossed the point of no return...
 
Top