Nekromanti Järnpakten

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,147
Som många säkert vet har Paul Baldowski en fantastisk hemsida med mängder av material till Symbaroum. Sidan heter theironpact.com.

Den sidan har knoppat av sig till en tysk och en fransk sida med samma material fast i översättning. Någon svensk sida finns dock inte, vilket är för dåligt! Visst kan de flesta svenskar använda material på engelska, men det blir mer lättillgängligt på svenska.

Jag har tänkt mig att översätta en del texter och kan gärna också vara redaktör och koordinator för sidan. Både Järnringen och Paul själv ser gärna en svensk avknoppning. Men för att det inte ska bli alltför långa uppdateringstider behöver jag hjälp. Finns det fler som kan tänka sig översättning, korrekturläsning, m.m. får ni gärna höra av er här eller i PM.

Tack på förhand!
 

LordXaras

Veteran
Joined
6 May 2015
Messages
148
Jag hjälper gärna till. Är redan stundtals involverad i TIP och har brainstormat och korrläst en del av Pauls poster.
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,147
LordXaras;n239518 said:
Jag hjälper gärna till. Är redan stundtals involverad i TIP och har brainstormat och korrläst en del av Pauls poster.
Alldeles utmärkt! Jag skickar ett PM :) Henkedge och jag har redan PM-kontakt.
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,367
Jag kan tänka mig hjälpa till en del, men kan inte lova bort allt för mycket tid.
 
Top