Nekromanti Iskaral!

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Hej! Jag har hängt här på forumet i ett och ett halvt år. Jag har kanske inte gjort så mycket intryck på forumet, men forumet har gjort en hel del för mig. Innan jag registrerade mig på wrnu hade det gått många år då jag knappt spelat alls. Då och då snubblade jag in på forumet via Neogames hemsida, men kom mig inte för att bli medlem. Men så en dag såg jag att en viss Anchorman sökte deltagare till forumrollspelet Zombies i Bergsfors. Vankelmodig som jag är tvekade jag in i det längsta, men så i absolut sista minuten tog jag mod till mig och på en och samma dag skapades både användaren Iskaral och Lollo, programledare på Bergsfors lokal-TV. Det var mitt första forumrollspel. Sedan dess har jag också spelat över skype för första gången, spellett över skype för första gången och varit på mitt första rollspelkonvent med mitt första konventslag. Jag har också hunnit med att spela en kampanj med en annan grupp människor som jag inte kände innan. Det är inget mindre än en revolution!

Det här var kanske inte så mycket till presentation. Det var egentligen mer tänkt som en hyllning till forumet och alla forumiter. Tack för att ni finns!
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Stort tack från Iskaral (som fortfarande inte kan släppa tanken att God45 i själva verket är en hel redaktion av flitiga skribenter. 45 in alles)
Björn Wärmedal said:
Så det är det som är hemligheten! Jag har alltid misstänkt att det är något skumt med den där användaren ;)
God45 said:
Det är inget skumt med oss... Jag menar mig! Inget skumt alls ;)
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,977
Location
Ludvika
Och de säget att rollspel inte är en social hobby. Pytts säger jag!
Iskaral said:
Jamen precis! Och det är dessutom ett av de få sociala sammanhang jag känner mig bekväm i.
 
Top