Nekromanti [IRC] Creative Session, tisdag kväll

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,552
Location
Umeå
Har du något du behöver skriva färdigt? Rita? Planera?

Jobbar du bättre om andra peppar dig? Om du fokuserar hårt på bara uppgiften en stund?

Jag behöver ta mig i kragen och skriva färdigt mitt äventyr Crypt of the Archangel. Jag får mer gjort när jag har en circle of accountability och fokuserar hårt. Med anledning av det tänker jag hänga i IRCen på tisdag kväll 20-23 och söka stöd och pepp. Du är välkommen att hoppa in med ditt eget projekt! Eller bara vara med och peppa oss som skriver :)

Huruvida jag faktiskt lyckas börja kl 20 hänger på barnens läggning, men jag är optimistisk!
 

Kraetyz

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
352
Fantastisk idé, synd med tidszonerna bara annars skulle jag lätt hänga på om det görs igen. Jag har minst två saker jag vill få rumpspark att skriva på.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,901
Location
Nordnordost
Du lyckades synka det perfekt med mitt första biobesök sedan Rogue One. Men jag hoppas kunna haka på om det blir av fler gånger.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,552
Location
Umeå
Jag är gräsänkling hela veckan, och torsdag (imorgon) passar bra för mig :) av olika skäl hann jag inte så långt som jag hoppats igår.

Samma tid, samma kanal?
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Björn Wärmedal;n285729 said:
Jag är gräsänkling hela veckan, och torsdag (imorgon) passar bra för mig :) av olika skäl hann jag inte så långt som jag hoppats igår.

Samma tid, samma kanal?
Yes. I will be there!
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Jag gillade det här! Det var mysigt att sitta och skriva och veta att andra satt och gjorde det samma =)
 
Top