Varulv [Intressekoll] Varulvsspel under första sommarmånaden

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
970
Hej allihopa!

Jag tackar återigen för en mycket underhållande varulvsomgång senast. Nu tänkte jag kolla om det finns intresse att köra ett till varulvsspel innan sommaren.
Vet inte hur ni har gjort förut eller om intresset är mycket svalt under sommarmånaderna men jag har filat ihop ett scenario som jag tycker skulle vara roligt att spela men tänkte väl mest kolla om det är intresse nu eller om jag ska ta det till hösten istället?

Vad säger ni? Tagga gärna in folk ni tror kan vara intresserade!
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Är första sommarmånaden juli? För i så fall måste jag nog passa :/
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,255
Jag har som sagt ett upplägg som jag skulle vilja testa någon gång, men nu i sommar är det kört för min del. Jag tror inte jag hinner vare sig arra eller spela varulv förrän i september, så kör på!
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
970
Scenariot är klart så det är ju bara att dra igång men jag betvivlar att vi hinner gå igenom en anmälningsprocess och starta spelet innan vi hamnar i början av juli.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Nu var jag ju inte med senast heller, men för min del så tror jag inte det blir något varulvsspelande under sommaren. Men precis som Khan så har jag ju tidigare anmält intresse av att köra något (nån gång borde vi strukturera upp det här), men jag har verkligen inget klart så kör gärna över sommaren om ni blir folk.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Det brukar vara svårt att få ihop ordentligt med folk under sommaren. Sommarspelen brukar locka typ 5-7 deltagare, men har du en design som funkar för ett mindre antal deltagare ska du förstås köra. Jag är mitt uppe i en flytt i början av juli, men om vi har spelstart typ andra veckan i juli kan jag vara med.

Sedan, på temat "jag vill arra varulvsspel!": om vi inte har bokat upp oss för något annat då kommer jag vilja arrangera Mäster Ulv 2021 i oktober eller november.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,566
Jag vill gärna köra ditt spel Martin, men nu under sommaren känns det skönt att ladda batterierna!

:)
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Jag är gärna med och spelar något närmare hösten, under sommaren är jag nog lite för frånvarande tror jag bestämt :)
 
Top