Nekromanti intresse

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
jag funderar på att starta en site som går ut på att bara recensera Sci-Fi och Fantasy, filmer böcker spel och musik är det tänkt.
alla registerade medlemmar skall kunna recensera det dem vill, alla skall kunna recensera och alla skall kunna tycka till om det man vill, om man tycker att eddings böcker regerar så skall man kunna recensera dem så. om man nu tycker att det sämsta som finns inom läs väg är Tolkien så kan man ge skit åt honom på sina recensioner

forum och sånt joxx skall finnas men inte nyheter och sådant(bara om det kommer stora nyheter av typen Douglas Adams är död) det som kommer att lämnas i forumet.

nu undrar jag om det finns intresse för detta, onödigt att lägga pengar på det annars...
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Nja, sidor som ska upprätthållas av användarnas intresse brukar inte bli så långlivade. Det här skulle ju kunna bli ett undantag, men jag skulle åtminstone inte gå och satsa pengar på det. Och jag antar att sidan skulle bli på svenska - då är ju problemet att det inte finns tillräckligt många fantasyläsare för att det ska räcka till alla sidor. Recensera böcker här i stället, tycker jag. (Jo då, det går att säga att Eddings regerar här också. Bara man tål att bli motsagd)

/JPS - "Om alla tänkte som jag skulle det inte finnas särskilt många sidor på internet"
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
tja den skulle hu iofs kunna vara på engelska...
det enda jag behöver göra är ju skriva lite text
kodningen kan ju var på svenska den är ju inte så krävande
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Jo, men jag tror inte att det är det största problemet. Det är helt enkelt svårt att få folk intresserade av en ny sida. Jag misstänker att jag, t.ex. skulle titta in ett par gånger och sedan glömma bort det om inte sidan är något väldigt mycket bättre än det vanliga (och vad är det för poäng med att ha en sida där man diskuterar fantasy om inte /images/icons/king.gifjag/images/icons/king.gif är där?)

Det kan ju hända att jag är onödigt pessimistisk, så låt dig inte avskräckas.
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
okej jag fattar va du menar...
få se
koden är ju inte problemet utan pengarna för att ha råd med det
 
Top