Nekromanti Intressanta artiklar.

Nalle med AK4

Swordsman
Joined
20 Jan 2001
Messages
421
Location
Hemma
Jag har hittat ett par intressanta artiklar hos SFFS:
Tolkien förleder våra barn till satan!

Rollspel i satans tjänst

Dessa är intressanta för oss rollspelare, sen kan man gärna kolla in de andra om t.ex. feminism ("Det är lätt att låta sig luras av Satans fagra tal om kvinnlig frigörelse och jämlikhet, men vi måste vara medvetna om vem det är som viskar i vårat öra.") och det där om den kommunistiska homosexmaffian kan de väl ändå inte tro på själva..nåväl, citat.

"Det råder ingen tvekan om att rollspel är skadligt för såväl psyke som själ"

"Klientelen verkade vara mestadels ungdomar med svarta kläder och metallsmycken i både öron och näsa (s.k. piercings). Många av dem var säkert arbetslösa och säkerligen använde de droger eftersom de bara verkade hänga där i butiken och prata om sina rollspel. "

"Så jag bad kassaexpediten (som var långhårig och såg ut att ha tagit någon form av hämmande drog) att visa mig några rollspel."

Och så vidare..hur känns det, rollspelare? :gremmad:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Intresanta..

Vist så de klart intresanta att läsa, men de har varit uppe förut...
Ta en titt ¨på FAQ:en så fattar du.. :gremwink:
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"Jag har hittat ett par intressanta artiklar hos SFFS:"

Ur FAQn:
Svensk-Finska Församlingen Sundsvall är en webbplats som gör satir på extremhögerkristna församlingar och inga artiklar på den är seriösa, inklusive artikeln "Rollspel i Satans tjänst". Webbplatsen skapades för att dra så mycket trafik som möjligt utan någon lansering. Karsten Falck är en parodi på en verkligt förekommande person i Sundsvall.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,982
Location
Linköping
Ur FAQn:

Tror du det räcker om det där bara står i FAQ:en? Lägg upp det direkt på rollspel.nu och på logga-in-sidan och på ett par andra sidor till så kanske alla lär sig.... :gremlaugh:

(förlåt Nalle, men det är så roligt att den där sidan dyker upp med jämna mellanrum....)
 

stenhöna

tellstory
Joined
5 Oct 2002
Messages
964
Location
Hamburg
pustar ut

tack gode gud. var nära på att anmäla dessa (nu tydligen fiktiva) människor.
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,353
Location
Helsingborg
Re: pustar ut

Om du vill ha några att anmäla så kan du ju alltid se Jack T.Chicks internetsidor....och tyvärr så skämtar inte han.
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
OT

Hahaha... den där signaturen är utan tvekan värd en femma!

Du har väl hört låten va? Refused och dileva tilsammans! Den är guld!

/Jonas, antar att du har hört låten, men rekomenderar den till andra...
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Re: OT

"Du har väl hört låten va? Refused och dileva tilsammans! Den är guld!"

Nix. Kom inte och säg att jag gav honom 5 stjärnor om det inte var hans eget påhitt! :gremshocked:
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: OT

Sorry grabben! Det var det inte! omdet inte är ett fruktansvärt sammanträffande förståss :gremwink:

Se där, här påvisar sig nackdelarna med betygssystemet! :gremlaugh: (ingen diskussion tack)

Men han kommer ju från umeå, refuseds hemstad och dessutom veganstaden nr 1 (eller var iaf det förrut, nu finns det mest vegetarianer), så det lär det inte vara :gremwink:

Ladda hem låten vet jag! bra låt... iaf rolig, jag äter kött så texten rör mig inte mycket

/Jonas, spräcker folks illusioner om varandra :gremlaugh:
Ps tröstar dig med en femma :gremwink:
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Åh, tack!

Tänk vad mysigt det här blev då!!!

sprutar femmor åt alla håll!!!

/Jonas
 
Joined
6 Jun 2001
Messages
163
Location
Björkhagen
Är denna sida på allvar? Läs artikeln "Pastor Petting kommer" så lovar jag attt ni bliv tveksamma till om sidan är på skämt eller inte. Pastor Petting från den amerikanska rörelsen CUM, "Christian Union Movement". Senare i artikeln "Petting är en sann människokännare och strategiker som med sitt smekande sätt och omisskännliga fingertoppskänsla menar att, "we have to find the right spot and push the right buttons in order to erect a worldwide movement for awareness of the coming of Christ…But it is necessary to point out that one cannot be to eager and force oneself upon one another. To lead a fellow man to the glorious outcome of salvation is certainly a tricky journey with lots of moaning and pitfalls".

Snacka om sexreferenser....

Kan inte vara på riktigt!
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,982
Location
Linköping
min länk (fett ot)

Länken du hade i din signatur skrattade jag gott åt.

Tackar. :gremsmile:

Fort gott folk, kolla länken i min signatur innan jag byter.
 
Top