PROMOTION Intervju om Whitehack

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Är den bara tillgänglig via Spotify, eller kommer den till vanliga poddplattformar också? :)
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,523
Location
Fallen Umber
Kul, har lyssnat lite nu. Synd att tjommen som intervjuar inte var särskilt påläst, det verkar som att han inte ens kände till Suldokar's Wake?
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Jag tror han hade fokuserat på Whitehack, DnD och OSR-historia rätt mycket i sina förberedelser, för detta kunde han väl. Det var vad jag förstod också hans första pod, första inspelning och första klippning, så han hade mycket att tänka på :). Men han sa flera gånger på helt eget initiativ att han var sugen på en uppföljningsintervju om SW så småningom, så vi får väl se.

Hur som helst roligt att göra! Och mycket trevlig och ordentlig kille i de kontakter jag hade med honom. Det är ett antal ganska stora namn i branschen som kommer framöver, vad jag vet!

Bästa,
C
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,523
Location
Fallen Umber
Ja, jag tycker du gjorde ett bra jobb, bara att hans frågor inte var så mycket på djupet som man hade kunnat önska. Men du är ju rätt självgående med. :D
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Haha! Ja, det kanske jag är :). Tror hans ambition liksom var att folk som lyssnade skulle få en bra bild av spelet, även om de inte visste så mycket från början. Nu minns jag inte riktigt alla frågor som dök upp, men det klart att man kunde dykt ned i någon mer specifik fråga också, typ om vilken roll förhandling har i rollspel eller så.

C
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,523
Location
Fallen Umber
Jag hade velat höra mer om bakgrunden till spelet, utvecklingsprocessen etc. Hur spelet är kan man ju lätt läsa sig till.
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Ja, det hade jag förstås kunnat prata mer om! Ska jag komma ihåg ifall jag gör nån mer intervju!

C
 
Top