Nekromanti Internettjänster man verkligen skulle behövt...

Petri

Veteran
Joined
22 Jul 2003
Messages
159
Location
Göteborg
Öh nej...

Jag är student och tycker nog att det här liksom tar bort poängen med att studera =)
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Re: Öh nej...

Jag är student och tycker nog att det här liksom tar bort poängen med att studera
Men har du inte läst reklamen?! Du kanske har en dejt samma kväll?! Hur ska du hinna med balletträningen?! Och din pappa tar ifrån dig bilen om dy kuggar igen?!

Erik
 

Petri

Veteran
Joined
22 Jul 2003
Messages
159
Location
Göteborg
Re: Öh nej...

Det luktar ironi (eller kallas det sarkasm?) men jag argumenterar emot ändå :gremgrin:

Men sen då? När jag är klar med studierna med betyg som jag inte förtjänar och har inte inhämtat dom kunskaper som jag behöver som drifttekniker? För tjejen dumpade mig, jag lyckades aldrig som balletdansör (såg tjock ut i rosa), och bilen är ändå en rishög som borde beläggas med körförbud.
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Re: Internettjänster man verkligen skulle behövt..

Sånadära hade jag kunnat skriva. 70 spänn per sida? Synd bara att man inte behärskar någon akademiskt disciplin.

. L
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,454
Location
Köping
Re: Internettjänster man verkligen skulle behövt..

Vill man ha en uppsats om postmodernism kan man få en gratis här.

(Inte helt seriös i och för sig...)
 

Gordeg

Hero
Joined
22 Jul 2004
Messages
1,796
Location
Västervik
För den som behöver skriva en nästan seriös/nästan korrekt uppsats om Lord of the rings-triologin finns det inspiration att hämta här.

När jag pluggade hade jag inga illusioner om inlämningsuppgifter. Det är inte alltid studenterna lär sig något vettigt av dem. Målet för varje student bör i första hand vara att ta sina poäng och hålla huvudet över ytan (utan att fuska!).

Gordeg, som under studentåren ibland irriterades över inlämningsuppgifter som hindrade honom från att plugga andra, betydligt viktigare saker
 
Top