Nekromanti Instans-grupp

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Jag kom att tänka på en kul grej igår. Jag snackade lite med en polare om möjligheten att bara levla på att köra instanser och vi kom fram till att det är möjligt från c:a level 10 och uppåt. Så vad säger vissa av er om att göra ett försök? Levla upp till 10 outdoor och sedan enbart köra instanser (med start på Ragefire Chasm).

En fördel är bra loot i och med att man kör varje instans ett par gånger (för att få XP).

/Seinet Wintermute - Kanske köra det med Alliance-karaktärer?
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Det är ju i princip vad vi försökt göra med BE gruppen men det har inte gått helt bra då vi på senare tid haft problem med att bli 5 stycken så vi har kört en hel del outdoors med.

Grejen i sig är ganska så kul men jag personligen skulle tröttna rätt snabbt på det tror jag då det kommer bli mycket samma hela tiden även om det nu är lättare att lvla kommer det bli samma instans man får köra flera gånger innan man tar nästa.
Det är iofs vad vi kommer köra när vi är tillräckligt många lvl 70 med flertalet av de tuffare 10 manna och heroic instanserna. Eftersom vi kommer få göra dem om och om igen bara för att lyckas så jag tror jag väntar tills dess.

Men är det ett gäng som känner för ditt förslag så "Go for it and have fun :gremlaugh: "
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Mjo, det kräver ju faktiskt att folk är där och ställer upp på uppsatta tider. En jävla diciplin, men ifall man är 10 pers eller så så kan ju hälften vara borta någon gång imellanåt. Är det så att man är borta för länge och faller efter i level kan man ju alltid gå med i en PuG, huvudsaken är att man INTE kör outdoor, då tappar man ju konceptet.

/Seinet Wintermute
 
Top