seinet Swashbuckler Joined 18 May 2000 Messages 2,834 Location Göteborg 9 Mar 2003 #21 En del i redaktionen smörjer man med öl ... Nämner inga namn. /Seinet Wintermute - Hade en trevlig kväll på RipperDocs 20-årsfest igår
En del i redaktionen smörjer man med öl ... Nämner inga namn. /Seinet Wintermute - Hade en trevlig kväll på RipperDocs 20-årsfest igår
R Rosen Myrmidon Joined 9 Jun 2000 Messages 5,813 Location Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten) 10 Mar 2003 #22 Re: Tjat! "Hur är det med den där Playelf-bilden jag skickade?" Den ligger i inkorgen, men är nerprioriterad pga lite större saker. På tal om det är bildlänken till Shealeni, den nästnäst senaste PE-flickan, bruten sen en tid tillbaks. -- Åke
Re: Tjat! "Hur är det med den där Playelf-bilden jag skickade?" Den ligger i inkorgen, men är nerprioriterad pga lite större saker. På tal om det är bildlänken till Shealeni, den nästnäst senaste PE-flickan, bruten sen en tid tillbaks. -- Åke
Krille Lord Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 10 Mar 2003 #23 Re: Tjat! "På tal om det är bildlänken till Shealeni, den nästnäst senaste PE-flickan, bruten sen en tid tillbaks." Tack för det. Jag får titta på det så fort jag kommer hem.
Re: Tjat! "På tal om det är bildlänken till Shealeni, den nästnäst senaste PE-flickan, bruten sen en tid tillbaks." Tack för det. Jag får titta på det så fort jag kommer hem.
Troberg Sinister eater Joined 27 Jun 2001 Messages 17,754 10 Mar 2003 #24 Re: Tjat! "På tal om det är bildlänken till Shealeni, den nästnäst senaste PE-flickan, bruten sen en tid tillbaks." Tack för det. Jag får titta på det så fort jag kommer hem. Click to expand... Skönt att någon vågar erkänna att han tittar på erotiskt material på internet så fort han kommer hem...
Re: Tjat! "På tal om det är bildlänken till Shealeni, den nästnäst senaste PE-flickan, bruten sen en tid tillbaks." Tack för det. Jag får titta på det så fort jag kommer hem. Click to expand... Skönt att någon vågar erkänna att han tittar på erotiskt material på internet så fort han kommer hem...
R Rosen Myrmidon Joined 9 Jun 2000 Messages 5,813 Location Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten) 10 Mar 2003 #25 Re: Tjat! Skönt att någon vågar erkänna att han tittar på erotiskt material på internet så fort han kommer hem.. Men hon GÅR ju inte att titta på, ju. (-: -- Åke
Re: Tjat! Skönt att någon vågar erkänna att han tittar på erotiskt material på internet så fort han kommer hem.. Men hon GÅR ju inte att titta på, ju. (-: -- Åke
Krille Lord Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 10 Mar 2003 #26 Re: Tjat! "Skönt att någon vågar erkänna att han tittar på erotiskt material på internet så fort han kommer hem..." Såklart! Vad trodde du att jag hade som bakgrundsbild i Fönster? Vita fluffiga moln på blå himmel över gröna ängar, eller?
Re: Tjat! "Skönt att någon vågar erkänna att han tittar på erotiskt material på internet så fort han kommer hem..." Såklart! Vad trodde du att jag hade som bakgrundsbild i Fönster? Vita fluffiga moln på blå himmel över gröna ängar, eller?
S Sodivra Champion Joined 15 Sep 2000 Messages 12,408 Location Göteborg 10 Mar 2003 #27 Ahaaaaaa! Så det var DÄRFÖR Västmarks-dokumentet var uppsmällt på din skärm när jag hälsade på.. Slugt Krille.. Slugt..
Ahaaaaaa! Så det var DÄRFÖR Västmarks-dokumentet var uppsmällt på din skärm när jag hälsade på.. Slugt Krille.. Slugt..
Krille Lord Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 10 Mar 2003 #28 Re: Ahaaaaaa! "Så det var DÄRFÖR Västmarks-dokumentet var uppsmällt på din skärm när jag hälsade på.." Delvis därför. Det fanns två anledningar till: dels ville jag skryta med Västmark, och dels jobbade jag med det.
Re: Ahaaaaaa! "Så det var DÄRFÖR Västmarks-dokumentet var uppsmällt på din skärm när jag hälsade på.." Delvis därför. Det fanns två anledningar till: dels ville jag skryta med Västmark, och dels jobbade jag med det.