Nekromanti Inget svar på Fenix mailadress?

Widundret

Veteran
Joined
3 Mar 2014
Messages
22
Hej!

Jag hörde av mig till Fenix via mail för ett tag sedan då jag bytte adress, fick dock varken svar på mitt mail eller någon tidning i brevlådan på den nya adressen. Skrev till Åskfågeln utan att få något svar där heller, så nu testar jag här också: Hej, vad är min tidning? :)
 

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Jag har precis samma problem, flyttade för ett år sedan och har skickat e-post flera gånger om min nya adress men det är fortfarande inte uppdaterat... Jag vet inte vad jag skall göra och kanske får jag respons här...
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,060
Har du Facebook kan du testa att skicka ett meddelande där. Jag har för mig att det var det som löste min adressändring. Jag hade samma problem som ni.
 

Widundret

Veteran
Joined
3 Mar 2014
Messages
22
Hej igen!

Fick svar från Fenix för ett tag sedan och skulle få min tidning skickad till min nya adress, det har dock gått några veckor nu och tidningen är fortfarande inte framme. Självklart har Fenix inte svarat på mitt mail där jag frågade vad som kan ha hänt.

Skulle gärna vilja få tidningen jag betalat för :)
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Försök ringa Gillbring Grafisk Design HB: 08-458 95 04, det är företaget som ger ut tidningen Fenix.

Fenix' redaktör, den person som är ansvarig för tidningen, är (bokstavligt talat) dödssjuk så det är lite kaosartat hus Gillbringarna just nu.
 
Top