Nekromanti Inget indierum på GothCon i år?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,945
Location
Nordnordost
Jag och Enhörning fick var sin mycket stilig orange konventsfolder med Kosmoskatten på omslaget i dag.

Döm om vår förvåning och fasa när vi inte lyckas hitta något indierum bland aktiviteterna!

Blev höstens diskussioner kring lokaler och ersättning dödsstöten?

Vad säger föreningen WRNU som tog över i fjol?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Både Pilze och jag har fått detta från Niklas i början av oktober, så Gothcon ska vara medvetna om att Indierummet blir av/ska arras. Ska ta och maila Niklas nu på engång och höra mig för om varför Indierummet inte står med i foldern.
Hej

Vad roligt att ni vill arrangera Indierummet i år med!
Vad gäller Synopsis behöver ni inte bifoga något i och med att ni inte
arrangerar något traditionellt rollspel i den bemärkelsen.
Vi ska kolla på möjlighet till en större sal, men då det är många
arrangemang och de flesta gärna har något större kan det bli svårt!
Men det ska definitivt undersökas.

Vänliga hälsnignar
Niklas Lindblad
Rollspelsansvarig
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
Hoppas det löser sig. Annars är det ju snudd på ingen anledning att fara dit. :gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
GnomviD said:
Hoppas det löser sig. Annars är det ju snudd på ingen anledning att fara dit. :gremsmile:
Det lär lösa sig, det brukar göra det. Annars så får vi väl anordna ett inofficelt Indierum på GothCon.
 

snorful

Veteran
Joined
29 Nov 2012
Messages
37
Location
Götlaborg
Verkar som om det är några saker som har tappats bort på vägen till foldern, bland annat Flames of War turneringen är inte med, så det kan ju vara så att indierummet också har missats.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,743
Vicotnik said:
Ska ta och maila Niklas nu på engång och höra mig för om varför Indierummet inte står med i foldern.
Inget svar än?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
DeBracy said:
Vicotnik said:
Ska ta och maila Niklas nu på engång och höra mig för om varför Indierummet inte står med i foldern.
Inget svar än?
Nix, har inte hört något ännu. Har jag inte fått något besked på tisdag så kommer jag maila ansvarig igen.
 
Joined
15 Apr 2010
Messages
13
Location
Göteborg
Det är självklart att Indierummet ska vara på plats iår, det blev bara någon horribel miss i kommunikationen mellan Mig och Niklas iår, vilket gjorde att båda trodde att den andre hade skickat in texten till den som gjorde foldern.

Detta i samband med att vi tappade vår folderansvarige och fick sätta ihop den väldigt snabbt gjorde att vi inte hann korrläsa den tyvärr.

MEN, självfallet så kommer vårt älskade indierum finnas på plats, och vi jobbar för fullt på att ordna nya och fina lokaler så ni har flera spelsalar! (Ok, inte SÅ nya, då skolan är jättegammal, men nya för indierummet).

Mvh
Gunnar Juliusson
Arrangemangsansvarig GothCon XXXVII
 
Top