Nekromanti Ingen torsdags-WoW på ett tag

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Godmorgon, shaguliter!

Imorgon kan jag inte vara med på torsdags-WoW:en för att...

...jag har en dejt. Med en riktig kvinna. Horribel prioritering, jag vet. :gremgrin:

Nästa torsdag är jag istället på Kosta skjutfält och pangar upp skattepengar. Eh, jag menar, "övar min förmåga att försvara landets intressen i händelse av krig".

Däremot är jag ledig i helgen och då ska jag försöka levla lite igen så att jag kanske möjligtvis någon gång kommer ifatt. :gremcrazy:
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Kanaon bra att du meddelar :)

Då får vi se om någon annan kan vara med eller om vi kanske kör med andra gubbar.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
I senaste laget, men jag fick dåligt samvete igår på hemvärnsmötet för jag har slarvat lite med att höra av mig och komma på möten osv. Mitt liv var rätt fullpackat i våras och det gjorde att hobbies såsom WoW och hemvärnande fick gå lidande.

Så jag har bestämt mig för att bli en bättre människa, helt enkelt. Eller iallafall lite mindre sugig. :gremgrin:
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Haha, då jag på läkares inrådan skall avhålla mig från träning i simhall så är jag faktiskt ledig på torsdag. Kanske hoppar in och knycker platsen.

/Seinet Wintermute
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: By all means, do

Jag tror bara jag är 43. Men jag kan binda upp lowlevel-skills om folk så önskar ^^

/Seinet Wintermute - Dags att masa sig iväg och jobba lite till
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: By all means, do

Haha, DET vore ju slöseri eftersom du ändå får lika mycket (lite) xp för det du hjälper till att döda...

Jag tänkte mest att det är...

1. Roligare
2. Mer optat ur XP-synpunkt

...att spela med en toon som är i samma level range som resten.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: By all means, do

Jo sant... men man kan ju tvinga iväg folk till någon instans där man kan få kul drops :p

/Seinet Wintermute - Har temporärt en lugn stund på jobbet
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Re: By all means, do

Kan ju meddela då att Dante har fått förhinder så planen är mer att försöka hjälpa Drakulya att lvla lite och han närmar sig ju 50 nu.
Kan vi få ihop ett gäng på 4-5 spelare 50+ så kanske det blir sunken tempel eller något. Hade helst spelat med min huntard men vi behöver ju healing så jag kanske tar med drudisen och boostar istället har ju inte gjort sunken tempel med henne så man kanske kan göra klart sitt klassquest sent om sider istället.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: By all means, do

Jag skulle visserligen behöva ta mig en tur i ST med Zhork. Fast torsdagar vet jag ej om det går faktiskt.

/Seinet Wintermute - Försöker levla Matiss lite nu
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Re: By all means, do

Nu var ju ST instansen en fråga om i just torsdags då du nämnde att du inte skulle träna. Vi gjorde oavsett klart den i torsdags och det lär dröja till Bloodalvs gruppen är där innan vi kör den igen som det känns nu.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: By all means, do

Aw shit... jaja, får väl soloa den delen då helt enkelt ^^

Det är trolls of a feather eller vad det nu heter jag skall fixa. Så man får en fin scythe :gremlaugh:

/Seinet Wintermute - Har läst hur "ambasad-hacket" gick till nu, media är roliga dom!
 
Top