Nekromanti Indierollspel på Gothcon Episod III

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Det visade sig att det gick att krama fram lite till uppmärksamhet kring Indierollspelsbaren på GothCon.

Detta har hänt hittils: Tråd 1, Tråd 2

Vi är nu 3 spikade personer, jag, Max och Kalle.. Och Jesus. (Det är ju påsk, fattar ni? Spikad! Hö hö hööö..)
Snow, Krille och gurgeh kanske kan hjälpa till, (Gå med nu! Bli kallad vid era förnamn!) men annars så blir vi ett rätt futtigt gäng. Min tanke var att hålla öppet vid två pass (Men detta håller vi på och "diskuterar" nu, dessutom kan det bli fler pass om vi blir fler arrangörer)

Då ska spelare kunna knalla in, och få ett litet indieäventyr serverat. Vi hade ju förstås tänkt ha öppet för andra spelskapare som kommer och snackar lite, eller själva gärna spelleder ett spel.. Det är alltså drop-in, och väldigt löst och soft. Men eftersom vi bara är tre med säkerhet så kommer det nog att bli ett rätt blygsamt arrangemang.. Iallafall för den här gången.

Här är mailinglistan: http://groups.yahoo.com/group/gothindie/
Finns det intresse att hjälpa till.. Säg till! Både medspelledare och färdiga äventyr till egna spel är välkommna.
 

Zaphod_UBBT

Swordsman
Joined
25 Mar 2002
Messages
531
Vad ska detta likna?

Du glömde mig, Arvid. (Förnamn!)
Inget spikat, tyvärr, men jag kommer med hyfsat stor sannolikhet. Och om jag kommer, hur skulle jag kunna låta bli att sitta i indiebaren? (Jag är med på mailinglistan f ö. =))

Zaphod, även kallad Rasmus till och från.
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Försök inte!

Du ska väl inte vara med och spelleda ändå? Fuskis! Nåja, du kommer ju närvara iallafall..
 
Top