Indieförlagsbossens tråd

Vildhallon är uppbyggt kring principen att kreatörer gör bra grejs. Och sen samlas vi under ett gemensamt paraply. Den här tråden tänker jag själv posta saker i, svara på frågor om förlaget osv.

Förlagsnamnet är bara vagt bekant för mig (jag har nog sett det nämnas här på forumet). Kan du nämna några av de titlar ni har gett ut?

Jag gillade för övrigt dina tryckeritips. Det kanske skulle finnas en separat tråd för sånt? Att välja rätt tryckeri är inte alldeles enkelt eftersom olika utgivare har olika behov och möjligheter.

Förlagsnamnet är bara vagt bekant för mig (jag har nog sett det nämnas här på forumet). Kan du nämna några av de titlar ni har gett ut?

Jag gillade för övrigt dina tryckeritips. Det kanske skulle finnas en separat tråd för sånt? Att välja rätt tryckeri är inte alldeles enkelt eftersom olika utgivare har olika behov och möjligheter.
Skapa gärna en egen tråd för det så kanske jag kan bidra.

Här ligger en sammanfattning vad som är utgivet hittills. Annars får man gärna googla. Eller besöka hemsidan.

Vildhallon är liksom inte en ny aktör inom hobbyn. Men däremot är jag ny här på forumet : )

Back