Nekromanti Indiana Jones

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Re: Astrogera mera

Som sagt. Är man guru så är man!

Tack för förklaringen Krille!
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
Jupp, precis i början, efter att han bytt guldstatyetten mot en för tung sandpåse.
 

Mr Gadsby

Veteran
Joined
11 Oct 2000
Messages
84
Location
Stockholm
Kätteri indeed.

Personligen gillar jag Indiana Jones and the Temple of Doom bättre än Temple of the Damned... /images/icons/hairy.gif

Jag är inte bara ordmärkare, jag är mamma också.
/Mr G
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,343
Location
Helsingborg
Re: Kätteri indeed.

Sorry, de va runt 4 år sedan jag såg den engelska orginal titeln och på svenska heter den ju alltid Indiana jones och De fördömdas temple så.......
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,004
Location
Bureå
Erinran

...om att ämnet varit uppe för debatt tidigare. Som sagt i Borås, vi är fortfarande onese. Nog är det väl åtminstone lite skillnad mellan Brendan och Harrison? Snälla!? (Även om ingen av dem är karaktärsskådespelare, så är väl ändå Ford den klart bättre). Mumien sög. Mycket och jobbigt.

Angående Star Wars, hur kommer det sig då att jag är barnsligt förtjust i många av fan-filmerna, men hatar (starkt ord) Phantom Menace om din teori stämmer? Sug på den du. ;-)

/Daniel
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Re: Erinran

"Nog är det väl åtminstone lite skillnad mellan Brendan och Harrison? Snälla!?"

Jo, hatten och piskan är utbytt mot två pistoler.

"Angående Star Wars, hur kommer det sig då att jag är barnsligt förtjust i många av fan-filmerna, men hatar (starkt ord) Phantom Menace om din teori stämmer?"

Pavlovsk reaktion i fallet Phantom Menace - du har helt enkelt riggats mentalt att resa ragg och skjuta ut klorna när du ser eller hör "Phantom Menace". Vad gäller fan-filmerna... med några få lysande undantag (Troops, Bounty Trails, Dude Wars-serien och ett par till) så ser jag faktiskt ingen som helst charm i fan-filmerna, och undantagen vinner på humorn, inte på film, ståry eller skådespelande.
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,343
Location
Helsingborg
För allt i världen glöm inte American Jedi

För den parodin var så jekla cool!

Fast Troops är ju klassikern. OCH ganska snyggt gjord.
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,004
Location
Bureå
Re: Erinran

"Pavlovsk reaktion i fallet Phantom Menace - du har helt enkelt riggats mentalt att resa ragg och skjuta ut klorna när du ser eller hör "Phantom Menace"."

Så har man alltså blivit reducerad till en hund. Hoppas åtminstone att man är en muterad dylik. ;-)

/Daniel
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
Re: För allt i världen glöm inte American Jedi

jag tycker faktiskt att american jedi är bättre än troops hur mkt klassiker den än är...
men troops är cool den med
 
Top