Nekromanti Indiana Jones-trailer!

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,615
Location
Rissne
Det är ju hemskt synd att det inte blev någon Fate of Atlantisrulle, men det här är ju bra ändå...
 

Marukusu

Hero
Joined
18 Mar 2004
Messages
1,681
Location
Umeå
Vafalls?!

Halva trailern var bara klipp från scener från de tidigare filmerna?!

Ingenting om filmens handling avslöjas annat än att en kristallskalle och pseudo-azteker är inblandade?!

Skurkarna skulle ju enligt skvallret - och wikipedia - vara ryssar och Indy kickar asset av sina egna landsmän i sitt eget land?!

Jag är förväntansfull, men samtidigt besviken.
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,917
Location
The Culture
Re: Här är högre kvalla!

Den säger rätt lite om filmen, förutom att den kommer att innehålla det fansen vill ha: piskor, infödingar, biljakter, onda kvinnor i tajta kläder och primitiva mekaniska fällor. Det räcker gott för mig.

Jag kan inte undgå att märka att de kör runt i en lagerlokal som mycket väl skulle kunna vara lagerlokalen från sista scenen i "Jakten på den försvunna skatten" -- den där de slutförvarar lådan med förbundsarken.

/tobias
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Mmmm !

Shceees !
Fasen, Indinana Jones är ju en av de filer som jag verkligen gillar. Så det är verklgien skoj at det kommer ännu en film med honom. Som tur är så har jag lite biobiljetter kvar. Så man har det höga nöjet att gå & se filmen gratis + at man även har en gratis fikameny åxå ! :gremgrin:
 
Top