Varulv Inbjudan till Maffia VM!

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Jag tycker att du gjorde ett bra jobb Rasmus! Sedan är det där forumet verkligen ett speciellt format. Hade inte klarat av att läsa och hänga med...

👏
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Jag tycker att du gjorde ett bra jobb Rasmus! Sedan är det där forumet verkligen ett speciellt format. Hade inte klarat av att läsa och hänga med...

👏
Ja, konceptet "to real time with someone" var spännande men nytt, att liksom behandla spelet som en chat mer än som en plats att lägga ut analyser och så.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Ja, konceptet "to real time with someone" var spännande men nytt, att liksom behandla spelet som en chat mer än som en plats att lägga ut analyser och så.
Borde passa mig, men med mitt usla minne kommer det knappast funka.

Plus alla bisarra namn och personligheter?!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Så vad händer nu, innebär det att du vann VM åt oss eller är det fler rundor?
Nä, det röstas fram två spelare per parti som går vidare till semifinal, jag kommer inte att gå vidare :p (spelade inte super och det var några riktigt vassa lirare som jag nog inte slår ens på min peak).

Det är typ uppåt 180 spelare och typ 12 kvalmatcher eller något i den stilen så ska bli kul att följa slutspelet!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Borde passa mig, men med mitt usla minne kommer det knappast funka.

Plus alla bisarra namn och personligheter?!
Ja, det var himla ovant med spelare som nästan med flit inte deltog och bara spammade eller spelade medvetet kaosigt för att verka 50/50. Jag föredrar våra spel här :)
 
Top