Nekromanti Illustration - Biorn

Ryng Silverkorp

Veteran
Joined
31 Jul 2001
Messages
137
Location
Eskilstuna
Så där det var hela familjen ...

Vad tycks?

Om nån skulle vilja ha hjälp med slp-illustrationer så är det bara att hojta till.
 

von Schnigel

Veteran
Joined
22 Sep 2001
Messages
130
Location
bankeryd en liten håla strax norr om jönköping
Jag tycker det är jättebra att man lägger ut bilder på forumet-
särskilt så pass bra bilder/images/icons/wink.gif.
"Vad tycks?"
Snygga. Beundrar dom som kan måla humanoider, själv saknar jag den begåvningen.Biron var klart snyggast,sen kommer den Vigdis och sist den gråtande Aud.

"Om nån skulle vilja ha hjälp med slp-illustrationer så är det bara att hojta till."
Men ifall du väljar att måla den är en annan sak, eller?
(och tillsist varför skrev du tre olika post istället för att ha svarat på din egen)
 

Ryng Silverkorp

Veteran
Joined
31 Jul 2001
Messages
137
Location
Eskilstuna
Men ifall du väljar att måla den är en annan sak, eller?

Tjaa till viss del, det vore ju extra kul om det är till något som exempelvis skall läggas ut på nätet, kanske ett äventyr eller så ...

Jag kan tänka mig att illustera även annat matrial om det är något spännande ....

Fråga så får jag väl ta ställning till det ...

(och tillsist varför skrev du tre olika post istället för att ha svarat på din egen)

Jag var stressad och tänkte inte på det ....
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Själv håller jag på att renskriver några SLP:er (gäller främst DnD 3ed, DoD (fr. v. 4 och framåt) samt Western), som är tänkt att bli PDF-filer med SLP. Men det kanske även blir till andra spel i framtiden.

Och eftersom jag är så dålig på att rita, hade jag tänkt först att låta det vara utan några illustrationer. Men om det är någon som kan tänka sig...så lär ju inte jag tacka nej /images/icons/wink.gif

Kan försöka lägga upp ett exempel till på fredag...(har ju självklart börjat med DnD 3ed), så jag får väl slänga in en till DoD först, och posta den här, så det blir i rätt forum.

// Riddaren
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Själv håller jag på att renskriver några SLP:er (gäller främst DnD 3ed, DoD (fr. v. 4 och framåt) samt Western), som är tänkt att bli PDF-filer med SLP. Men det kanske även blir till andra spel i framtiden.

Och eftersom jag är så dålig på att rita, hade jag tänkt först att låta det vara utan några illustrationer. Men om det är någon som kan tänka sig...så lär ju inte jag tacka nej /images/icons/wink.gif

Kan försöka lägga upp ett exempel till på fredag...(har ju självklart börjat med DnD 3ed), så jag får väl slänga in en till DoD först, och posta den här, så det blir i rätt forum.

// Riddaren
 

Ryng Silverkorp

Veteran
Joined
31 Jul 2001
Messages
137
Location
Eskilstuna
Re: Frågestunden fortsätter...

Tjaa det låter klart intressant, jag kan ju alltid göra en skiss om du vill.

Men först behöver jag förstås lite information om vad du vill ha för motiv eller om du vill ge mig fria händer.

Vad är det för äventyr, namn och till vilket spel ... du kan ju alltid skicka privat om du inte vill avslöja alltför mycket inför en ev publik.
 

Ryng Silverkorp

Veteran
Joined
31 Jul 2001
Messages
137
Location
Eskilstuna
Sorry men jag hinner inte fixa det tills idag fredag, men om du fortfarande är intresserad kan du ju alltid skicka SLP beskrivningarna till mig så mejlar jag dom så fort jag kan, dock tidigast någon gång nästa vecka.
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
"Sorry men jag hinner inte fixa det tills idag fredag, men om du fortfarande är intresserad kan du ju alltid skicka SLP beskrivningarna till mig så mejlar jag dom så fort jag kan, dock tidigast någon gång nästa vecka. "

Nu är det ju inte fredag när du skrev, utan lördag /images/icons/wink.gif

Jag sa inget datum. Och så bråttom är det inte (varken SLP:er eller hemsida är klar). Det var när jag kunde få iväg en SLP som exempel, så att du hade något att gå efter....å andra sidan har du ju rätt att jag inte hinner till fredagen, utan den kommer till dig handa söndag/måndag....därefter får du tid på dig att göra ett exempel... Kan ju inte begära att den är klar samma dag som du får uppgifterna.

// Riddaren
 

Ryng Silverkorp

Veteran
Joined
31 Jul 2001
Messages
137
Location
Eskilstuna
Hmmm där lyckades jag snurra till det hela rätt ordentligt, men nu är jag på rätt spår. Skicka en SLP så ska jag skicka en illustration så snabbt jag hinner ...
 
Top