Nekromanti Ignorera / blocka användare?

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
PS: vet att med greasemonkey eller vad det numera heter är det lätt att göra det på hemdatorn. Men på telefonen är det inte fullt så lätt
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Under Användarinställningar/User Settings, fliken Konto, längst ned finns en rutan där du kan skriva in användarnamnet på den du vill blockera.
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Väldigt skönt, verkar fungera väldigt bra att hela inlägget blir helt osynlig inte bara texten i inlägget. Sköööönt!!
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Det funkar så bra att jag undrade om en viss användare blivit Permabannad sen jag var här senast. Sen kom jag på att jag blockat hen. De kan blinka till under "Senaste inlägg" som skapare av trådar tror jag. Men det är enkelt nog att bortse från.
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Snow;n240560 said:
De kan blinka till under "Senaste inlägg" som skapare av trådar tror jag. Men det är enkelt nog att bortse från.
Det kräver viljestyrka märker jag. T_T men jag kämpar på!!
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Tack för hjälpen men jag tog bort blockeringen. Att fela är mänskligt och att förlåta är fucking awesome.

They've given me hate when I know there is love?
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,303
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Det finns säkert någon som blockerat mig, men personligen håller jag med dig 2097. Jag har inte blockerat någon då de gånger jag tänkt att nu fan får det räcka, så blir jag positivt överraskad och den jag en gång tänkte blocka skriver något jag verkligen inte ville missa. Detta kanske inte är platsen eller tråden för det, men vill ändå säga att hur elitistisk jag än upplevt det här forumet då och då och hur arg jag än varit... Så är det hit jag återvänder när jag behöver smarta rollspelsråd eller helt enkelt bara smarta råd. Sorry för OT, smärtfri dag idag och jag känner mig extra glad.
 
Top