Nekromanti ideer&motivation

brainless

Veteran
Joined
8 Oct 2000
Messages
13
Location
gbg/kållered
jag skulle vilja ha lite tips på hur man motoverar sin SL
som är bra men kan slappa ihop o i bland bli ganska fantasi lös vilket tar bort gnistan från spelet

har sett en del film och det e bra men mer ideer vore bra att ha puss&kram brainless

yo n2
 

Honken

Hero
Joined
19 May 2000
Messages
906
Location
Umeå
jag skulle vilja ha lite tips på hur man motoverar sin SL som är bra men kan slappa ihop o i bland bli ganska fantasi lös vilket tar bort gnistan från spelet.

I vanliga fall brukar det ju vara SL som klagar över sina spelare. /images/icons/tongue.gif Jag som själv är spelledare tycker att spelare skulle kunna lägga ner lite tid på sina karaktärer... Skriva en kort bakgrund. Den behöver inte vara lång heller.

/Honken!
 

Metal_Ninja

Veteran
Joined
3 Oct 2000
Messages
32
Location
Umeå
Ta över rollen som sl för ett äventyr och spela något riktigt annorlunda detta borde tända din nu varande sls fantasi, kanske. Annars kan ni ha en spelhelg då ni spelar en hel helg men varvar med härliga siencefiction rullar och kanske lite dator. Detta brukar leda till att alla blir lite mer peppade kanske får ideer från filmen eller snacket som gick när ni käkade tacobuffe till lunch.

And remember that metal is harder then flesh.
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
jag skulle vilja ha lite tips på hur man motoverar sin SL som är bra men kan slappa ihop o i bland bli ganska fantasi lös vilket tar bort gnistan från spelet

Personligen så flödar jag av idéer när det gäller n2, så det är svårt vad som är "fel". Vad är det för spelstil han har, alltså slummiljö eller lite mer "cool-action"-miljö med massor av teknik?

/Emil
 

brainless

Veteran
Joined
8 Oct 2000
Messages
13
Location
gbg/kållered
vi spelar nog i de flesta olika mijöer mest i medelklass kan man nog säga vi sysslar typ mycket med likvidering och stjäl grejer för rika typer vi gör allt bara pengarna e rätt och att vi har en uns till chans att lyckas. typ blåser allt o alla när det faller oss in

vi e rätt episka (inte mig emot så länge man inte överdriver)


yo n2
 
Top