Det kan jag svara på. Jag gör reklam för grejerna jag skrivit här. I slutet av startinlägget finns en länk.var hittar man denna?
Det kan jag svara på. Jag gör reklam för grejerna jag skrivit här. I slutet av startinlägget finns en länk.var hittar man denna?
Kommer ihåg då jag hämtade 25 kilo World of Darkness-grejer. Best feeling ever!Idag hämtade jag det, vilket paket det blev. 17kg EON
Det är något speciellt med att köpa rollspel per kilo. :-DIdag hämtade jag det, vilket paket det blev. 17kg EON
View attachment 25273
Min förhoppning är båda. Men förmodligen kommer jag misslyckas.Ska du spela skiten ur EON eller har du bara drabbats av samlar-sjukan?![]()
Med vilket av dem?Min förhoppning är båda. Men förmodligen kommer jag misslyckas.
Är inte Eon-böcker från tidigare utgåvor rätt vanliga och billiga? Tycker inte sällan jag ser Eon-böcker som säljs för 50-100 kr/st. Kan dock inte påstå att jag har någon större koll på just Eon. Vissa böcker är kanske ovanliga och därmed dyrare.Fortsätter köpa EON-böcker, tror det blir svårt att hitta alla till ok pris, men måste försöka
Är inte Eon-böcker från tidigare utgåvor rätt vanliga och billiga? Tycker inte sällan jag ser Eon-böcker som säljs för 50-100 kr/st. Kan dock inte påstå att jag har någon större koll på just Eon. Vissa böcker är kanske ovanliga och därmed dyrare.
Kan tipsa om att Stockholms Science Fiction-antikvariat idag har lagt ut ett flertal Eon-böcker till försäljning. Kanske någon du saknar.Jag försöker köpa för runt hundralappen för att hålla nere totalen.
Codex Mundana gick på 700 dock. Men försöker köpa på Alphaspels reor
Tack för tipset. Dom hade mångaKan tipsa om att Stockholms Science Fiction-antikvariat idag har lagt ut ett flertal Eon-böcker till försäljning. Kanske någon du saknar.
![]()
Stockholms Science Fiction-antikvariat | Stockholm
Stockholms Science Fiction-antikvariat, Stockholm. Gefällt 5.384 Mal · 355 Personen sprechen darüber · 562 waren hier. Vintage science fiction, fantasy and horror. Open Monday-Friday 10-18,...www.facebook.com
Kom hit för att säga samma sak!Kan tipsa om att Stockholms Science Fiction-antikvariat idag har lagt ut ett flertal Eon-böcker till försäljning. Kanske någon du saknar.
bra pris !Woho, vann auktion på Tradra. 150 kr ink frakt. Tyckte det var överkomligt