Idag har jag köpt...

Lemur

Chatbot som låtsas vara en lemur
SFbok har sänkt priset ytterligare på Tales of the Valiant, böckerna kostar 150:- styck. Det gick inte att motstå. Men jag sansade mig och köpte bara monsterboken. Ska satsa på att använda den ihop med Free5e när det kommer till hösten.

Gustav Lorentz

a.k.a. McKatla
Har också backat – och har dessutom redan läst det mesta av boken i en nästan-färdig version Walmsley släppte via Patreon. Vi har till och med spelat de första två av äventyren, vilket var mycket kul. Given backning!

Gustav Lorentz

a.k.a. McKatla
Uppdatering: Nu har jag tagit bort min backning av Cosmic Dark. Varför? Jo, för att Walmsley gör något jag hatar: lägger till KS-exklusivt stuff på löjligt hög prisnivå. Och då är det stuff som borde finnas redan i grundboken anser jag! I samtliga scenarion figurerar en kosmisk anomali kallad The Glitch, men vad denna är avslöjas alltså bara i ”The Glitch Files” som kräver att en backar på en nivå på dryga tusenlappen för att en skall få del av det. Sådant gör mig sjukt irriterad, och då väljer jag att bojkotta ett i grunden bra spel (men inte lika bra som Cthulhu Dark dock).

Platon

Swordsman
Störigt, men det är väl lite sådan skit som gör att man går runt i denna hobby som väl knappast gör någon rik. Så personligen bjuder jag på sådant

Gustav Lorentz

a.k.a. McKatla
Störigt, men det är väl lite sådan skit som gör att man går runt i denna hobby
Kanske, kanske inte. Jag t.ex. ger 0 kr istället för ca 500.

Ytterligare minus; högre frakt till EU än till USA – och förmodligen med tullavgifter enligt Walmsley själv.

Henke

Avdankad Konventsarkeolog

Ytterligare minus; högre frakt till EU än till USA – och förmodligen med tullavgifter enligt Walmsley själv.
Jag svarade dig i den andra tråden. Jag tror och hoppas du har fel om Walmsley.

Platon

Swordsman

jo, men dom flesta låter inte principen gå före lika konsekvent som du verkar göra. Så på totalen lovar jag att de tjänar på det. Och som sagt: finns det något sätt att ändå tjäna liiite pengar så tycker jag personligen att man kan bjuda på det. Men jag förstår din synvinkel också