Idag har jag köpt...

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,318
Location
Örebro
IMG_6162.jpeg
Veckans leverans!

Den limiterade Dark Ages: Vampire-boxen trodde jag skulle bli jobbig att få tag i, men sprang på den av en billig slump.

Mage-böckerna tätar till flera hål i produktlinjen och jag kan se mållinjen i horisonten nu!
 

chaosweaver

Veteran
Joined
5 Feb 2001
Messages
37
Location
Högdalen (Stockholm)
Gick i fredags loss ordentligt på både DriveThruRPG och Alphaspel.
På DriveThru blev det mest Coriolis och annat SF-relaterat, men även ”Book of Seemings” och ”The Hedge” till Changeling the Lost 2E (”The Hedge” i fysisk form lär inte dyka upp förrän om någon vecka).
De fyra SF-böckerna från Alphaspel dök upp idag.IMG_9471.jpeg
 

terje

xenomorf mystiker
Joined
21 Jan 2001
Messages
1,671
Location
Demokratiska Republiken Latveria
Mä...hade ingen aning! Där ser man. Väldigt bra att veta när villhöver-känslan blir för stor.:LOL:
Det finns tryckta produkter från en hel del små hobbyskapare, men många större rollspelsförlag släpper sina äldre böcker som pod för att kunna göra dem tillgängliga utan att dras med kostnader för tryck och lager.
 

pappapiraten

Warrior
Joined
25 Oct 2013
Messages
292
Location
Helsingborg
Det finns tryckta produkter från en hel del små hobbyskapare, men många större rollspelsförlag släpper sina äldre böcker som pod för att kunna göra dem tillgängliga utan att dras med kostnader för tryck och lager.
Men fasen, där sa du ju något...pod, det borde betyda att jag skulle kunna införskaffa mig ett nytt "exemplar", om än nytryckt, av gamla fina underbara Neotech?:love::love::love::love::love:
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,318
Location
Örebro
IMG_6290.jpeg
Veckans skörd av World of Darkness-böcker. Mestadels tack vare @IcarusDream här på forumet.

Första utgåvan av Werewolf är jag fantastiskt glad över att få tag på i så bra skick. Den brukar vanligen vara betydligt mer sönderslitet på framsidan, men detta ex var rätt helt.

Ventrue Chronicles är en sådan bok som gått under redaren då det var en av de sista böckerna som släpptes av White Wolf innan Gehenna avrundade vampyrrollspelet. Den har jag också letar efter ett tag, så glad att finna den också.

och så börjar de stora luckorna i Mages produktlinje att täppa igen.
 

SaaJeflaLess

Veteran
Joined
1 Jun 2022
Messages
114
Location
Karlskrona, typ.
Så det var du som grabbade den i FB-gruppen? Svär fortfarande att jag var pank då grundreglerna släpptes. 😂

Snygg fångst! 💙
Japp! Svängde förbi Beppan idag och hämtade upp den. Såg att du hade varit och nosat på den i en annan grupp än där jag skrev till honom. Jag kan inte låta dig sno åt allt godis därute ;) Hoppas att du hittar en! Och tack!
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,318
Location
Örebro
Japp! Svängde förbi Beppan idag och hämtade upp den. Såg att du hade varit och nosat på den i en annan grupp än där jag skrev till honom. Jag kan inte låta dig sno åt allt godis därute ;) Hoppas att du hittar en! Och tack!
Haha! Nä, helt rätt. Och jag känner ingen panik ännu. Har fortfarande ett tiotal böcker kvar i Vampire-samlingen- hade varit värre om det varit den sista. Men den och Vampire Encyclopedia lär bli de jobbigaste att få tag i.
 

SaaJeflaLess

Veteran
Joined
1 Jun 2022
Messages
114
Location
Karlskrona, typ.
Haha! Nä, helt rätt. Och jag känner ingen panik ännu. Har fortfarande ett tiotal böcker kvar i Vampire-samlingen- hade varit värre om det varit den sista. Men den och Vampire Encyclopedia lär bli de jobbigaste att få tag i.
Får jag span på en nånstans så säger jag till! Jag håller mig till lite clanbooks och kul udda grejer. Måste fortfarande laga mitt ciggfodral nån gång.
 

Lirarn

Veteran
Joined
14 Feb 2015
Messages
128
Nu har jag backat....
Darkentale 5E (Håller tummarna)
Drakborgen (av Per, Grattis!)
 
Top