Idag har jag köpt...

.Per.

Rollspelsverket
Joined
3 Feb 2018
Messages
411
Vinylskivor! Såg att jag hade fått lön nu igen:

Taur-nu-Fuin [REMASTER] by Thangorodrim DLP från All the problems in this world. Limiterad dungeon synth, 300 ex.

Efter tips från @bortom12e Nala Sinephro - Space 1.8.

Blev aldrig av när den kom,
Anna Von Hausswolff - Dead Magic

Igår kom Back to Basix i hardback-format.
 

Lupus Maximus

Tekniker
Joined
13 Jan 2012
Messages
2,746
Location
Stockholm
Är det då man beställer, eller när man får det levererat?

Idag beställde jag en till Force Awakens Beginner Box till FFGs Star Wars, för att få en till karta över galaxen (och jag får några till tärningar).
 

ingels

Veteran
Joined
14 Nov 2021
Messages
36
Location
Borlänge
Call of Cthulhu RPG 7th ed Dice Set: Black w green (Q Workshop), kopp, påse och Call Of Cthulhu Investigator Handbook

Så nu jäflar skall vansinnen, elände och paranojor ta slut och kosmiska fanskap lugna ner sig ett par hekto (eller nej, det är ju just det som är lite av tjusningen och det roliga)
 

bortom12e

Swordsman
Joined
20 Jun 2018
Messages
483
Jag har köpt en månads prenumeration på Roll20 för att testa dynamic lightning, och ett kartpaket till Keep on the Borderlands. Jag är lite sugen på att köra en lite brädspelig version med markörer, noga tracking av tid, duration, vikt osv.
Känns skoj hitils, och raka motsatsen till light-PbtA som jag oftast spelar annars nuförtiden. Kul med variation!
 
Joined
28 Nov 2006
Messages
2,417
Location
Nirvana
En av de bästa rollspelskampanjer som någonsin gjorts!
Oj, varför är den så bra? Jag är själv fascinerad av Dracula, men tycker att de flesta filmer och rollspel om honom har någon komponent, som blir direkt löjeväckande. Kampanjen du hyllar har jag dock inte läst.
 

Enstoeringen

Prokrastinatör extraordinaire
Joined
12 Apr 2021
Messages
247
Årets andra (impuls)köp (eller ska jag kalla’t: Thread-of-shame #2) blev:

• Mutant Chronicles 3ed p.g.a att jag läste recensionstråden Mutant R•Y•M•D*.
• Sirenens klagan p.g.a att jag läste tråden om att några här fått sina Kicktarter-beställningar**.

* Nu har jag ju Mutant R•Y•M•D står här hemma i bokhyllan MEN jag blev ju så in i bängen nyfiken på hur den senaste utgåvan av MC såg ut att jag … bara måste.
** Snacka om att ha ett svårt case av FoMo när det räcker med att bara se att andra får något fint i brevlådan för att undertecknad ska kasta sig på beställaknappen.
 
Last edited:
Top