Nekromanti I väntan på Väktarens Vrede

ChrilleT

Swordsman
Joined
1 Feb 2014
Messages
505
Hämtade ut boken i måndags. Ser ut att vara hög kvalite som vanligt när det gäller Järnringen :)
 

Wenner

Veteran
Joined
15 Jan 2011
Messages
41
Location
SE
Skickar ni ut förbeställningarna i omgångar eller borde jag söka lite aktivt varför min inte dykt upp? Sitter just nu på ett hotellrum i Tyskland men rapporten hemifrån talar om en stor brist på bok
 

Ydram

Warrior
Joined
23 Apr 2002
Messages
263
Location
Umeå
Jag är i samma sits som dig Wenner. Förra gången jag kollade i butiken var den inte skickad, men nu verkar den i alla fall vara det. Så förhoppningsvis idag eller imorgon hoppas jag på. Men lite mer feedback från Järnringen hade varit att föredra, typ nu skickar vi dina böcker
 

Förstefadern

Veteran
Joined
3 Apr 2013
Messages
66
Visst har du fått beställningsbekräftelse idag Ydram? Enligt uppgifter som jag har ska alla böcker nu vara skickade. Om du inte har hört något, skicka gärna ett mail till sales@jarnringen.com
 

Wenner

Veteran
Joined
15 Jan 2011
Messages
41
Location
SE
Borde jag ha fått ett mail med bekräftelse att det skickats? Bara en bokningsbekräftelse från februari. Skapade inte ett konto för beställningen så kan ej logga in. Skickade ett mail igår. Inget svar...

Edit: nu har den kommit. Hoppas ni ursäktar min otålighet
 

Wenner

Veteran
Joined
15 Jan 2011
Messages
41
Location
SE
Då var man lite snabb med beröm ändå. Döm om min förvåning när det är grundboken som ligger i paketet. Dubbelkollade bokningsbekräftelsen och visst var det Vredens väktare jag bokat... Det blir inget Tistla fäste för mig denna vecka då :-( Kanske borde ha satsat på att köpa den under GothCon istället.

Om ni läser detta får ni gärna kontakta mig så snart som möjligt för at lösa detta! Jag har skickat mail...
 

Shatrokva

Veteran
Joined
26 Jul 2014
Messages
8
Boken anlände i fredags, så helgen gick åt till att läsa och njuta av miljöerna.

Mycket bra kampanj enligt min mening, det kommer sannolikt bli ett antal karaktärer som stryker med och resten kommer sätta sitt fotavtryck i Ambria, på ett eller annat sätt. Mina främsta utmaningar kommer sannolikt bli att på ett förtroendeingivande sätt handa alla SLP förmågor, det börjar bli många nu, samt att få spelarna att förstå fraktionerna utan att vara övertydlig.

Tack för ett gediget jobb Järnringen
 

Ydram

Warrior
Joined
23 Apr 2002
Messages
263
Location
Umeå
Få se nu, folk fick det redan i måndags, och idag är det måndag. Så en snabb huvudräkning är det 100-rollspelsår senare ;)
 

Wenner

Veteran
Joined
15 Jan 2011
Messages
41
Location
SE
Så, problemet är löst. Killarna på järnringen var schyssta nog att ge mig en liten present som kompensation. Väldigt snällt. Helnöjd.

För övrigt riktigt trevliga att prata med
 
Top