Nekromanti I väntan på Väktarens Vrede

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Tjena! Är det någon som har fått sitt ex av Väktarens Vrede ännu? Sitter som på nålar och väntar på att den ska dyka upp så jag kan läsa in mig på äventyret och dra hem från Melimas träskmarker.

Såg att det stod att förhandsbeställare skulle börja få sina ex idag (eller kanske få dem skickade till sig?). Har såklart beställt!
http://www.jarnringen.com/slagskeppet-sjosatts/
 

Sopbil

Veteran
Joined
9 Dec 2011
Messages
180
Location
Södertälje
Tolkade det som att Järnringen får hem böckerna från tryckeriet idag så vi andra lär nog få vänta tills nästa vecka innan vi kan lukta på trycksvärtan.
 

Ydram

Warrior
Joined
23 Apr 2002
Messages
263
Location
Umeå
Gissar att det blir runt onsdag man kan få den. Om de är effektiva och postar den i helgen, kanske rent av måndag men jag är skeptisk ;) Hur som helst, om jag får den i min hand om 2 min så är det fortfarande för sent. Jag vill ju ha den nyss juh!
 

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
572
Location
Skogen
Boken är någonstans i Sverige och jag hoppas att den kommer fram idag, men förmodligen blir det inte till att bläddra och lukta förrän under nästa vecka. Jag är exakt lika nyfiken som er :D
 

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
572
Location
Skogen
Den officiella försäljningsstarten är 10 april. Men vi kommer ta med den till Gothcon om du vill ha den innan dess och missade förbeställningskampanjen.
 

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Ok, men det låter ju bra. Hoppas den kommer fram som den ska, ser fram emot att läsa den så fort jag kan så vi kan spela äventyret:) Roligt med snacket om Curse of the rivergodess - hoppas det är en liten äventyrsmodul i stil med Nidingsnatt i Fenix.
 

Spelaroll

Veteran
Joined
7 Mar 2015
Messages
89
Nu har jag äntligen öppnat, luktat och tittat på denna utmärkta modul. Mycket vacker och lockande. Jag har bara skumläst lite men längtar efter att kunna läsa mer!
 

Prokke

Veteran
Joined
20 Oct 2014
Messages
47
Jag fick min idag också, ska läsa igenom och förhoppningsvis börja spelleda så snart som möjligt.
 

Sopbil

Veteran
Joined
9 Dec 2011
Messages
180
Location
Södertälje
Fick även min idag, snabb genombläddring... Det här luktar Undergångens Arvtagare kvalitét lång väg.

Sträckläsning i kväll.
 

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Hur fick ni dom, rätt i lådan eller var det en Avi? Jag har ju då inte fått min ännu, sorg. Ägnade gårdagskvällen med att skissa av Näckrosens karta i Piritboken så vi kan få lite UA kvalité i vårt äventyr också!
 

Prokke

Veteran
Joined
20 Oct 2014
Messages
47
Jag fick ett mail om att jag kunde gå och hämta ut boken på uthämtningsstället.
 

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Sablar! Såg mailet först nu, stället stänger om fyra minuter. Får hämta upp det imorn, ska ändå åt det hållet och kolla på Liv Strömquist som har föredrag. Vilken toppenkväll det kommer bli :) Tack för tipset Prokke, kunde lätt missat det i flera dagar med lite otur.
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,367
Bläddrade igenom mitt ex igårkväll, måste säga att jag blev oerhört peppad. Både på att använda mer av Tistla Fäste som äventyrsplats och på att ge sig in på det stora äventyr som Väktarens Vrede tycks bli. Det lilla jag skummade igenom verkade episkt.

Och bilderna är fortfarande fantastiska, layouten med! Snyggt, fortsätt så.
 

Moberg

Veteran
Joined
31 Jul 2014
Messages
107
Fick min bok igår med, och har bara skummat igenom den som hastigast. Det ser riktigt trevligt ut måste jag säga! Ska bli riktigt kul att spela igenom kampanjen. Men vart är materialet som man ska kunna ladda hem från hemsidan? samt grundinformationen kring Tistla Fäste som spelarna ska få ta del av?
 

PjåtrimKaj

Veteran
Joined
14 Jan 2015
Messages
142
Moberg;n80801 said:
Men vart är materialet som man ska kunna ladda hem från hemsidan? samt grundinformationen kring Tistla Fäste som spelarna ska få ta del av?
Sist dom sa liknande (om Skattledande i Davokar-tabellen) tog det ett bra tag innan det gick att få tag på via hemsidan. Det skulle publiceras i Fenix först. Kan ju vara samma historia den här gången.
 

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Hoppas extragrejerna kommer ut snart :) Sablar vad bra den verkar vara. Hann läsa ett tag i går kväll, känns väldigt solidt och roligt.

Skönt att äventyret är lite längre eftersom att det ska räcka ett tag. Över huvud taget känns det som att varje sida i boken är saker som går att använda som SL, ingenting som jag har sett hittills känns som utfyllnad. Kommer ha mycket nytta av boken.

Roligt med kartorna också, mycket snygga!
 

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
572
Location
Skogen
Extramaterialet kommer att dyka upp i butiken i samband med den officiella lanseringen i början av april. Ni som förbeställt får allt slå er till tåls lite till :)
 
Top